Derek Verweij

Snel, ook toen ik een grotere maat handschoenen nodig bleek te hebben dan ik besteld had. Prima!

velkers timmerwerken

Warmte sokken zijn een prima product
beetje jammer de manier van afhandelen als de 4 nog nooit gebruikte accu s niet werken .
garantie in deze laat zeer te wensen over

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Fred,
Beste Fred,
Bedankt voor de review. Het zijn seizoen producten en we begrijpen dat u na een jaar niet meer precies wist hoe de accu's aan te sluiten. En daarvoor hebben wij een team van experts klaar zitten die zowel telefonisch als per email elke dag bereikbaar zijn. Vandaag/morgen maar ook over jaren. Goed dat we er uit zijn gekomen en dat alles weer naar wens werkt.
Mochten er toch nog vragen zijn dan beantwoorden wij deze graag.
We wensen u veel comfort met de koude dagen.
Vriendelijke groet,
Sjoerd

Judith van Peperstraten

Hele goede klantenservice. Ik had verwarmde sokken besteld met accu’s. Nu bleek op skivakantie dat 1 accu niet werkte. Thuis wel opgeladen, daar deed hij het wel. Na een mailtje kreeg ik meteen een... Hele goede klantenservice. Ik had verwarmde sokken besteld met accu’s. Nu bleek op skivakantie dat 1 accu niet werkte. Thuis wel opgeladen, daar deed hij het wel. Na een mailtje kreeg ik meteen een nieuwe opgestuurd, zonder dat ik de oude hoefde terug te sturen. Vertrouwen in de mens, doet mij goed!

J. Steenbekkers

De sokken helaas waren voor mij niet de juiste pasvorm.
Maar uitstekende service, goed contact.
Kon een vervangend artikel uitzoeken of het bedrag zou worden gestorneerd.

Tak

Prima service, goede handschoenen

NVT

Positieve ervaring met Comfort.

S.B.

Hele fijne handschoenen. Ik heb last van de ziekte van Raynaud en deze handschoenen zijn daar top voor! Ook een goede communicatie gehad met het bedrijf.

henriette v dam

Geweldig telefonisch advies en heerlijke handschoenen