Christel

Mooie sokken en bodywarmer gekocht top producten

Marcel

Top ervaring, voldoende informatie op de site, om te kunnen besluiten tot aankoop. Snelle levering. Product inmiddels uitgeprobeerd. Voldoet aan alle verwachtingen.

JB

Snelle levering plus upgrade

Richard Spoelstra

Tot op heden nog geen product ontvangen. Het is sinds 9-1 onderweg.

Bertschat

Verwarmbare handschoenen. Mooi produkt. De warmte bij de duimen vind ik onvoldoende. Lange oplaadtijd. Warmte indicaties li. en re. komen niet met elkaar overeen. Met reuma en Raynaud bij flinke kou... Verwarmbare handschoenen. Mooi produkt. De warmte bij de duimen vind ik onvoldoende. Lange oplaadtijd. Warmte indicaties li. en re. komen niet met elkaar overeen. Met reuma en Raynaud bij flinke kou onvoldoende verwarming.

Astrid

Ik heb niets ontvangen, en het schiet niet op met de afhandeling, dus ik ben niet tevreden. Ik vind het wel lastig om te zeggen dat ik jullie niet aanbeveel ik heb nl verder geen ervaring met jullie.

Reactie Comfort-producten.nl:

Beste Astrid,
Beste Astrid,
Bedankt voor uw bericht. Als de levering vertraagd is kan u het beste contact met ons opnemen via: 0348-342127. Dan helpen we u direct verder. Ik zie inderdaad dat uw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Gelukkig is uw pakket een dag later alsnog geleverd.
Vriendelijke groet,
Sjoerd

E.Minkman

Goede terugkoppeling en snelle ontvangst.
Uitstekend product met name voor de kou.

Quirien

Goede service en heerlijke dubbel verwarmde handschoenen! Prijzig maar echt lekker! had ik veel eerder moeten doen, geen dode vingers meer!

Derek Verweij

Snel, ook toen ik een grotere maat handschoenen nodig bleek te hebben dan ik besteld had. Prima!