JvP

Zeer tevreden

Altijd netjes

Bezorg adres een post nl punt oid

Hans

Mooie kleding dat lekker zit en erg sexy is

Persoonlijk contact als dit nodig is

Bij Brievenbus pakketjes lagere verzendkosten rekenen

Arnoud Aquina

Service, mail wordt b.v. altijd beantwoord en snel

Maak login voor webwinkel zodat je niets steeds al je gegevens hoeft in te vullen, en je je bestel geschiedenis kan zien, online facturen kan inzien, etc... wat daar bij hoort.

Nikky

Gewoon super service.

Communicatie en afspraken nakomen. Mooie spullen!

De fabels

Perfecte producten snelle levering

Kwaliteit, service

Rustin

Fijne ervaring, ik ervaar de mails niet als te veel of opdringerig. Regelmatig mooie producten en leuk om op de hoogte gehouden te worden. Daarnaast is de service uitstekend dus maak ik ook graag... Fijne ervaring, ik ervaar de mails niet als te veel of opdringerig. Regelmatig mooie producten en leuk om op de hoogte gehouden te worden. Daarnaast is de service uitstekend dus maak ik ook graag wat tijd beschikbaar om ze van feedback te voorzien

Sneller service, producten worden goed geleverd.

Kortingsacties zijn bedoeld om aankoop te bevorderen.... maar een actie mag wat mij betreft iets langer lopen zodat ik even de tijd heb om tot een aankoop over te gaan.

Ook ben ik een...

Ook ben ik een voorstanderd van verzendkosten aan de voorkant direct zichtbaar te maken. Ik heb de neiging om af te haken als ik verrast wordt door aanvullende kosten achteraf.

GB

Prima service

Ruim assortiment

Prima zo.

agea

Prima voor de levering maar iets retour gestuurd en hier niks meer over gehoord.

website

retour zending status

Reactie Clubwear Company:

Dank voor uw review.
Dank voor uw review.
Inzake uw retour van uw bestelling van 2 februari jl, kan ik u mededelen dat het produkt dat u wilde ruilen gisteren naar u op de post is gegaan. Hiervan heeft u ook een bericht gehad.
Dus binnen een week nadat u besteld heeft, hebben wij uw retour verwerkt en afgehandeld.

v. Marrewijk

Mooie producten