Rebecca

Snelle levering, prachtige collectie!

Fantastische collectie!

Hm....lastig. Misschien nog beter omschrijven hoe groot of hoe een artikel uitvalt. Omdat de kleding best prijzig is, weerhoudt het mij om meerdere items te bestellen en vooruit te betalen. Maar... Hm....lastig. Misschien nog beter omschrijven hoe groot of hoe een artikel uitvalt. Omdat de kleding best prijzig is, weerhoudt het mij om meerdere items te bestellen en vooruit te betalen. Maar goed, ik rij er graag voor naar de showroom.

S

Super snel

snelle levering

euih

Dennis de Vries

Conform verwachting de info van website

Goede foto’s, goede info, prijs/kwaliteitsverhouding ok

Maattabellen niet altijd even nauwkeurig ook niet bij zelfde merk of soms zelfs exact zelfde product.

Guido en Shirley

Hele fijne service en goede kwaliteit

Snelle afhandeling van bestelling

Geen verbeterpunten

Goede ervaringen

snelle reactie op mails

let op de maatvoering/beschikbaarheid (gewenste kleur was er niet meer, maar stond nog wel op de website)

Larissa

Top!

Mooie producten, snelle en nette verzending en super prettige klantenservice.

Remco

Zeer positief!!

Klantvriendelijkheid, professionele website

Meer voor Mannen, zonder RTL 7 ?

Steffanie

Echt mooie en kwalitatief hoogwaardige kleding en reageren snel op vragen (zeer behulpzaam)

kwaliteit en behulpzaam

misschien makkelijker als er dames maten bij de kleding staat i.p.v. l / xl enz nu vaak gokken welke maat ik moet nemen. Verwerken retour bestelling zou wat sneller mogen

Sarah

Snel geleverd zoals beloofd. Ik had een vraag die snel en keurig beantwoord werd. Retourformulier werd meegeleverd zodat ik niks hoefde te printen.

Snel antwoord op vraag en snel gelevrd

Jurgen

Veel

Verbetering? Waarom dubbel verzendkosten betalen ? Voor het bestellen , en voor het retour sturen ? Dus wel als de klant niks koopt , toch maar weer +/- 14,00€ in het de kassa ...