H

Prima bedrijf! En top service

Service

E. Fil.

Dit is mijn eerste en laatste ervaring met deze winkel.
productverpakking is geopend. het product zelf is door iemand gebruikt.

De kwaliteit

Reactie Clubwear Company:

Elke klant mag de mogelijkheid hebben om een artikel te bekijken. Ook bodystockings. Vanzelfsprekend mag dit niet gepast worden. Dit is ook zeker niet gebeurd. Dat de verpakking open is geweest, kan... Elke klant mag de mogelijkheid hebben om een artikel te bekijken. Ook bodystockings. Vanzelfsprekend mag dit niet gepast worden. Dit is ook zeker niet gebeurd. Dat de verpakking open is geweest, kan dus gebeuren. Wij staan 100% in voor de kwaliteit van onze artikelen. Elke retour word grondig bekeken of het wel als nieuw verkocht kan worden.
Wij vinden het erg jammer dat u geen contact met ons opneemt om het eea te bespreken maar gelijk een recensie plaatst zonder hoor en wederhoor.

Rebecca

Wat een fantastisch bedrijf met een geweldige collectie!

Persoonlijk, breed assortiment, kwaliteit produkten is top, service is geweldig, snelle levering, makkelijk te bereiken, heb het gevoel dat ze me persoonlijk kennen.

Produkten die wel te leveren zijn direkt uitleveren en niet wachten tot de bestelling compleet is.

dirk van driessche

Altijd top. Al meermaals gekocht, steeds snelle en goeie service. Leuke items, goeie kwaliteit. Favoriete site voor deze producten. Ook goeie en snelle support bij vragen ivm bvb kledingmaten. Past... Altijd top. Al meermaals gekocht, steeds snelle en goeie service. Leuke items, goeie kwaliteit. Favoriete site voor deze producten. Ook goeie en snelle support bij vragen ivm bvb kledingmaten. Past steeds, nog nooit geretourneerd

Uitgebreide collectie en goeie prijs/kwaliteitsverhouding

Geweldige service

Overzichtelijke site

Niets

Anneke de Wit

Die is top, altijd meedenkend

Snelheid van reageren en probleemoplossend

Niet echt. Soms ben je gewoon afhankelijk van je leveranciers.

Xx

Prima. Snelle levering, goede communicatie

Snelle levering, goede communicatie

Vermeld op de site de levertijd van het artikel.

Michiel Madou

Goede service, klantvriendelijk,levering optijd.

Goede kwaliteit kleding.

Collectie schoenen minimaal.

Kat

Goede foto’s

- Mogelijkheid tot account maken
- meer filter opties (vb maat)

Margret Verheijen

Snelle service en correcte afhandeling bij ruiling of terugbetaling

Snel

Ik vind € 7,- portokosten bij terugsturen wel veel. Komt toch bij de kosten van de kleding. Dit maakt dat ik terughoudender ben geworden met bestellen.