Korfbalvereniging Sparta

Super
Wij wilden rookworsten en ze hebben alles op alles gezet om dat voor ons te regelen top

Rijvereniging rosmalen

Prettig om mee samen te werken.

Gospelkoor One Spirit

Dit jaar hebben we gebruik gemaakt van de najaarsactie bij clubkas-acties. De kwaliteit van de producten is goed. De communicatie met het bedrijf is prettig, er wordt snel en duidelijk gereageerd op... Dit jaar hebben we gebruik gemaakt van de najaarsactie bij clubkas-acties. De kwaliteit van de producten is goed. De communicatie met het bedrijf is prettig, er wordt snel en duidelijk gereageerd op vragen. En ook de service bij het afleveren van de bestelling verliep prettig.

Scouting Ooievaarsgroep Heerjansdam

Al jaren maken we gebruik van de speculaas actie in de Sinterklaas tijd en onze ervaring is heel goed. We ondervinden een goede klantgerichte houding en alert met de reacties op mails. De bestelling... Al jaren maken we gebruik van de speculaas actie in de Sinterklaas tijd en onze ervaring is heel goed. We ondervinden een goede klantgerichte houding en alert met de reacties op mails. De bestelling is goed verzorgd en ook conform de afspraak afgeleverd. Dus een goede ervaring met het bedrijf en de bezorger.

R. huijbregts Music to Move Hulsel

Clubkas acties is erg prettig om mee samen te werken. Goede afspraken, komen alles perfect na. Zelfs na de levering nog een keer gebeld of alles goed is gegaan.

Scoutinggroep Suansblake

Contact en service zijn prima. Staan je vriendelijk te woord en reageren snel op emails

Zwemclub de Hokseberg

Erg prettig om mee zaken te doen

Janine Kluter-Jager

Winschoter Kunstrolschaats Club

Dennis Stiphout, De Liaan

Prima, ik heb goed contact gehad met Henk. Hij was bijzonder klantvriendelijk en goed bereikbaar! Hij was ook flexibel.

Stal Ziggy

Goed, korte lijnen, snel reactie op onze vragen