pcb De Klokbeker

Ontzettend fijn. Vlotte communicatie. Duidelijke antwoorden op vragen. Snelle reactie. Bestelling op tijd en in goede orde ontvangen. Alles gaat volgens afspraak. Top!

Jeugdsoos de Jor

Fijn bedrijf om mee te werken, reageren vlot op de mail, word netjes op de hoogte gehouden van alles. Top.

Obs de spil klazienaveen

Top

GV/SV Sparta

Super vriendelijke mensen! Goede levering! Lekkere producten!

DKC De Liaan

Goede service, goed contact, prima kwaliteit producten.

Gospelkoor Spirit

Lekkere producten voor een mooie prijs en goede service!

Basisschool Langeberg

Wij hebben al meerdere jaren gebruik gemaakt van de Paas en Sinterklaas acties. Werkt prima. Men houdt zich aan afspraken, tijdige levering, goede communicatie.

GV NTK

Dit jaar wederom hier paaseitjes besteld. Levering gaat keurig in overleg, wordt dag van te voren nog gebeld om aan te geven hoe laat ze ongeveer de volgende dag komen. Chauffeur heeft alle 42 dozen... Dit jaar wederom hier paaseitjes besteld. Levering gaat keurig in overleg, wordt dag van te voren nog gebeld om aan te geven hoe laat ze ongeveer de volgende dag komen. Chauffeur heeft alle 42 dozen keurig binnengezet en was heel behulpzaam. Bestelling klopte helemaal. Superfijn, volgend jaar melden wij ons weer!

BC IJsselstad Deventer

Wij hebben dit jaar voor het eerst een paas actie georganiseerd na alle Corona toestanden. We zijn prima geïnformeerd en de spullen zijn op tijd geleverd en zag er heel goed uit. Er kwamen alleen... Wij hebben dit jaar voor het eerst een paas actie georganiseerd na alle Corona toestanden. We zijn prima geïnformeerd en de spullen zijn op tijd geleverd en zag er heel goed uit. Er kwamen alleen wel vragen over de houdbaarheid van de producten, die was niet vermeld op de verpakking. Misschien een puntje van aandacht.
Verder alleen maar positief en tevreden.