Claeren

Is prima verlopen

Ik ben niet tevreden over de dienstverlening van Claeren. Afgelopen jaar zijn er helaas een aantal schade gevallen geweest waarbij de intentie om te helpen er wel was maar het uiteindelijk erg veel... Ik ben niet tevreden over de dienstverlening van Claeren. Afgelopen jaar zijn er helaas een aantal schade gevallen geweest waarbij de intentie om te helpen er wel was maar het uiteindelijk erg veel tijd van mijzelf heeft gekost en ik de toegevoegde waarde van Claeren niet ervaar.

Al jaren goed.

Er was toegezegd dat in niet in no-claimkorting zou zakken. Maar ik ben wel in treden naar beneden gegaan. Zonder dat ik iets aan de schade kon doen. Ik had het dan liever aan het waarborgfonds... Er was toegezegd dat in niet in no-claimkorting zou zakken. Maar ik ben wel in treden naar beneden gegaan. Zonder dat ik iets aan de schade kon doen. Ik had het dan liever aan het waarborgfonds opgegeven.

Tevreden klant

Was de eerste keer dat ik met ze in contact kwam. Ben zeer tevreden.

De relatie met Claeren verloopt probleemloos; als tussenpersoon verzekeringen worden we door Claeren prima ontzorgd

Correcte en serieuze afhandeling
Ga zo foor

Ik kende meneer claren van vroeger via mijn werkgever, ruim 25 jaar geleden, verder heb ik geen toelichting. Gr Wil