Claeren

Samenwerking met een partij als Holland Herstel Groep is niet de services die ik verwacht van een een gerenommeerd partij als Clearen. Onacceptabel dat de HHG probeert binnen te dringen onder de... Samenwerking met een partij als Holland Herstel Groep is niet de services die ik verwacht van een een gerenommeerd partij als Clearen. Onacceptabel dat de HHG probeert binnen te dringen onder de noemer van een opname wanneer er alleen minderjarige kinderen aanwezig zijn. Ervaren als zeer onprettig en bedreigend!

Het is voor ons nog een nieuw bedrijf , de afhandeling (schade ) en persoonlijk contact verliep keurig wens.

Prima geregeld

Prima afhandling

Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
Daardoor was alles al snel duidelijk voor mij om samen met hen mijn schade op te lossen.

Over het algemeen goed en wordt goed geholpen op een uitzondering na bij mijn schadeclaim.

Ervaring met Claeren is prima!

Na wisseling van contactpersoon bij Claeren was het voor ons even afwachten hoe het verder zou gaan, maar de nieuwe contactpersoon heeft ons probleem (samen met zijn schade-collega) perfect opgepakt... Na wisseling van contactpersoon bij Claeren was het voor ons even afwachten hoe het verder zou gaan, maar de nieuwe contactpersoon heeft ons probleem (samen met zijn schade-collega) perfect opgepakt én snel opgelost. Complimenten.

Onze algemene ervaring met claeren is prima.

Het heeft alles bij elkaar wel lang geduurd voor alvorens de expert bij mij langskwam om de schade op te nemen.