Claeren

We zijn denk ik al 30 jr klant bij Claeren met al onze verzekeringen en nog steeds dik tevreden. De adviseurs nemen de tijd voor je en geven goede/ duidelijke voorlichting.

Zeer matig. Veel gedoe gehad met afschrijven van premies. Premies van compagnon zijn andere panden werden bij ons gezamenlijk afgeschreven. Na heel veel op en neer gebel zou het opgelost zijn maar... Zeer matig. Veel gedoe gehad met afschrijven van premies. Premies van compagnon zijn andere panden werden bij ons gezamenlijk afgeschreven. Na heel veel op en neer gebel zou het opgelost zijn maar bleef gebeuren. Ik ben geen tevreden klant.

Traag en een te grote logge organisatie

Er word altijd snel en duidelijk gecommuniceerd .

Helder, eerlijk en begripvol. Claeren helpt vriendelijk en verhelderd de situatie. Zodra het besluit gemaakt is wordt snel uitbetaald.

Mijn ervaring met Claeren is over het algemeen goed. Ik heb al jaren een goede relatie met hen omdat er professioneel en ook nog aardig personeel werkt.

Ik heb alleen met een eigen agent te maken die alles voor ons regelt

Ik ben vriendelijk, vlot en duidelijk geholpen. Bij meer uitleg wordt het nogmaals uitgelegd. Er werd advies gegeven en ook het verloop van de melding van mij werd doorgesproken. Ook mocht ik altijd... Ik ben vriendelijk, vlot en duidelijk geholpen. Bij meer uitleg wordt het nogmaals uitgelegd. Er werd advies gegeven en ook het verloop van de melding van mij werd doorgesproken. Ook mocht ik altijd nogmaals contact opnemen als ik nog vragen had.
(dat ga ik nog doen)

Al jarenlang goed