De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Inez velkes

Super, na jaren niet meer naar de tandarts geweest te zijn en een aantal afspraken afgezegd te hebben moest ik nu echt omdat mijn oude vulling eruit lag .. na controle 1,5 maand geleden was ik... Super, na jaren niet meer naar de tandarts geweest te zijn en een aantal afspraken afgezegd te hebben moest ik nu echt omdat mijn oude vulling eruit lag .. na controle 1,5 maand geleden was ik vandaag aan de beurt om 3 vullingen te laten plaatsen en schoon te maken . Dit werdt gedaan onder plaatselijke verdoving en die spuitjes voel je niet eens .. heel de behandeling is geheel pijnloos gedaan door Karin. De angst is compleet weg en de volgende keer ga ik weer voor controle en hou ik het weer bij .. echt waar je hoedt nergens bang voor te zijn!

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Warn welkom, geen gevoel dat je bij de tandarts bent

Prima geregeld

ga zo door

Nasrin Hamidi

Ik ben twee keer intake en voor behandeling bij CDC geweest. Mijn behandelaar is dr. Zemarak Nabi. Ik ben enorm tevreden op de wijze waarop dr Zemarak met mij omging. Met grote deskundigheid en... Ik ben twee keer intake en voor behandeling bij CDC geweest. Mijn behandelaar is dr. Zemarak Nabi. Ik ben enorm tevreden op de wijze waarop dr Zemarak met mij omging. Met grote deskundigheid en prima resultaat. En wat ik ook prettig vond, hoefde ik niet te lang wachten.

Klantgerichtheid, betrokkenheid.

nvt

A.de Vries

Positief . geen lange wachttijden, professionele uitstralingen met toch een vorm van gezelligheid.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Proffessioneel en toch gemoedelijk. Alsof ze je wekelojks zien ipv 2 maal per jaar

Vriendelijk en kundig personeel

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

vriendelijk personeel en men werkt op tijd. TOP

Michel Donk

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Tip, vervang de plastic bekers voor papieren bekers vanuit milieu oogpunt.

Lianne

Echt super vriendelijk personeel!

Geen verbeterpunten

Leo de Bakker

Geweldig

Duidelijke uitleg

marjolein wardenaar

Geweldig en met resultaat

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

deskundigheid, vriendelijk personeel, mooie professionele omgeving