De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

anioniem

Ben al jaren klant/patient. ervaring altijd goed

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

dit keer een misverstand in de communicatie. De afspraak was alleen voor de periodieke verplichte controle. Wij heben een eigen mondhygieniste en dat is bij u bekend. Wij waren daar ook recebnt... dit keer een misverstand in de communicatie. De afspraak was alleen voor de periodieke verplichte controle. Wij heben een eigen mondhygieniste en dat is bij u bekend. Wij waren daar ook recebnt geweest. Toen we in de stoel lagen werd toch wat tandsteen weggehaald. Had geen zin i n discussie dus heb het zo gelaten. de 2 rekeningen van mijn vrouw en mij van elk € 65,-- hadden wij natuurlijk niet ingecalculeerd.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback. We hebben navraag bij de tandarts gedaan en zij had inderdaad tandsteen geconstateerd. Dan is het nodig om dit te verwijderen. Indien u toch ieder half jaar bij ons op... Dank u wel voor uw feedback. We hebben navraag bij de tandarts gedaan en zij had inderdaad tandsteen geconstateerd. Dan is het nodig om dit te verwijderen. Indien u toch ieder half jaar bij ons op controle komt, kunnen wij u ook helpen met uw mondhygiëne en hoeft u niet separaat nog naar een mondhygiënist. Misschien is dat een idee? Vriendelijke groetjes van Zemarak! Team CDC

Kim kooyman

Nabil

Ik werd snel en vriendelijk ontvangen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Het systeem waarmee ze werken kan/mag beter. Er zat een fout waardoor ze ID niet konden checken.

P West

Plezierig en afspraak qua tijd is goed

professioneel en klant vriendelijk

Voelde me in eerste instantie heel welkom en redelijk op mijn gemak. In het begin snel aan de beurt, later ong 20 min wachttijd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Communicatie wat betreft verdere behandeling na de tandarts kan beter . Meer informatie over de behandeling.

Vriendelijk personeel, soms wist ik alleen niet wie wie was en daarom waren en onduidelijkheden. Helaas ook lang moeten wachten. Ook de vervolgafspraak kon helaas pas na 5 weken plaatsvinden.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Duidelijker uitleggen wie wie is en wat ze voor je kunnen betekenen

Arno Leenders

Perfect geregeld. Vriendelijke mensen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Als de patient met de mond open lig (met of zonder gebit), dan kun je beter geen vragen stellen. Dit wordt niet als prettig ervaren.
Ik heb dit nog niet bij CDC ervaren, dus ik zou zeggen:...
Ik heb dit nog niet bij CDC ervaren, dus ik zou zeggen: blijf dit vermijden.

Jennifer van Drimmelen

Zeer goed

Gerustellend en professioneel

Justin

Prima. Ontvangst is altijd vriendelijk en behandeling is geheel naar wens.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Tweede filiaal openen rondom Amsterdam?

anoniem

Helemaal goed