De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Wouter

Onbeschoft personeel

Betere begeleiding en afhandeling

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u voor uw feedback. We nemen graag contact met u op om te weten te komen wat u als onbeschoft ervaren heeft. Dit horen we namelijk nooit. Team CDC

Peter Bergman

Prima en fijn geholpen

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Fijn geholpen, snel en volop informatie over de behandeling

Gino Canciello

Zeer goed, allemaal even aardig!

Gewoon top

Ruud

Nvt

Nvt

Kestens

Ik dacht afspraak te hebben betreffende controle van mijn protheses en implantaten, maar bleek met mondhygiëniste. In 5 minuten klaar , geen opmerkingen en mijn protheses werden niet bekeken, laat... Ik dacht afspraak te hebben betreffende controle van mijn protheses en implantaten, maar bleek met mondhygiëniste. In 5 minuten klaar , geen opmerkingen en mijn protheses werden niet bekeken, laat staan even grondig schoongemaakt. Ik kom vanuit Utrecht, 2 uur rijden vv. dit was teleurstellend. Moest ook nog bijna €40 betalen. teleurstellend.

geen opmerkingen

Ik heb mijn bezoek ervaren als een haastklus voor de mondhygienist. Daarnaast heb ik ook geen vaste behandelaar ondanks dat ik dat al meerdere keren gevraagd heb. Inmiddels hebben er al zo’n 6/7... Ik heb mijn bezoek ervaren als een haastklus voor de mondhygienist. Daarnaast heb ik ook geen vaste behandelaar ondanks dat ik dat al meerdere keren gevraagd heb. Inmiddels hebben er al zo’n 6/7 medewerkers in m’n mond gekeken en lezen ze allemaal op wat al in de computer staat. Ik overweeg om een andere praktijk te zoeken.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ondanks dat jullie een grote praktijk zijn, is het fijn als een patiënt zich patiënt voelt en geen nummer.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback. Fijn dat u dit aan ons doorgeeft. Omdat u het anoniem invult, zullen we dit in zijn algemeenheid wel intern bespreken. We proberen zoveel mogelijk dezelfde tandarts aan... Dank u wel voor uw feedback. Fijn dat u dit aan ons doorgeeft. Omdat u het anoniem invult, zullen we dit in zijn algemeenheid wel intern bespreken. We proberen zoveel mogelijk dezelfde tandarts aan te houden; zeker voor de controles. Dit lukt helaas niet altijd door vakanties, vertrek van de tandarts of andere reden van uitval. Dat neemt niet weg dat er altijd tijd en aandacht voor de patiënt moet zijn en zeker niet een gevoel van 'haastklus' moet ontstaan. Onze welgemeende excuses daarvoor en dank dat u het ons doorgeeft. Daarom doen we deze enquêtes want we houden onze kwaliteit en service wel graag hoog1 team CDC

anoniem

Niet geweldig

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

meer inleven met de patient,niet zo hautain overkomen

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank voor uw feedback / review. Omdat u dit anoniem invult, zullen we uw bevindingen in zijn algemeenheid bespreken met ons team. We willen juist hele persoonlijke hulp bieden en zeker niet hautain... Dank voor uw feedback / review. Omdat u dit anoniem invult, zullen we uw bevindingen in zijn algemeenheid bespreken met ons team. We willen juist hele persoonlijke hulp bieden en zeker niet hautain overkomen! Goed dat u dit aangeeft; dan kunnen we het bespreekbaar maken.

Diny de Haas.

Had wel heel snel vullingen, zal wel nodig zijn geweest, maar toch.

Nooit problemen gehad

Goed, precies op tijd geholpen

Geen verbetering noodzakelijk

Gerben Sinnema

Heel goed, fijn dat er geduld is bij moeilijke patiënten

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Het lukt mij niet om de facturen digitaal te bekijken. De laatste factuur is mogelijk te laag.