De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Ellen

Alles positief

Lars alblas

Goed, gelijk aan de beurt

Goed georganiseerd

Perfect zoals altijd

Nvt

Koen Junggeburth

Uitstekend

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Sommige tijdschriften zijn wel héél oud

Henk

Als plezierig

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

goede ontvangst, korte wachttijd en een klantvriendelijke benadering

Nancy

Zeer prettig en netjes. Wordt geluisterd en rekening gehouden met mijn medische aandoening.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Enige punt is dat er veel wisseling is tussen tandartsen en tweemaal verrast was dat ik een andere tandarts had( die verder wel kundig was) een kort berichtje dat clienten weten dat hun eigen... Enige punt is dat er veel wisseling is tussen tandartsen en tweemaal verrast was dat ik een andere tandarts had( die verder wel kundig was) een kort berichtje dat clienten weten dat hun eigen tandarts weg of vervangen wordt kan handig zijn

r stip

alles prima

Jan Loonen

Positief, mijn behandelaar was ziek. Ik kwam voor niks, er was 's morgens vroeg gebeld, toen was mijn mobiele telefoon nog niet wakker. probleem werd opgelost door inzetten andere behandelaar.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

bij ziekte behandelaar niet uitsluitend 's morgensvroeg bellen maar ook later op de dag.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback. We bellen zo snel als mogelijk want hoe eerder men op de hoogte is, hoe fijner. Het is nooit fijn om afspraken af te zeggen. We zoeken ook het liefst naar een andere... Dank u wel voor uw feedback. We bellen zo snel als mogelijk want hoe eerder men op de hoogte is, hoe fijner. Het is nooit fijn om afspraken af te zeggen. We zoeken ook het liefst naar een andere oplossing. Wel het liefst in overleg. Team CDC

Syl Snider

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

De fotoshoot was verrassend. Vaker iets dergelijks organiseren.

Reactie CDC Complete tandzorg:

De fotoshoot is zeker leuk. We schrijven graag verhalen over de ervaringen en daarbij horen leuke foto's. Shoots & More verzorgt die op diverse plekken in Nl. Dat vindt iedereen tot op heden... De fotoshoot is zeker leuk. We schrijven graag verhalen over de ervaringen en daarbij horen leuke foto's. Shoots & More verzorgt die op diverse plekken in Nl. Dat vindt iedereen tot op heden een leuke ervaring.