De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Maurice van de Put

Met vertrouwen, geruststellend en vriendelijke medewerkers

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

meer info over nazorg, met name over het zelf nabehandelen van mijn tanden, staat wel op de offerte, maar nog niks van uitleg of wat gekregen

Alles prima conform gemaakte afspraken

Geen verbeterpunten

Petra Schut-Galiart

Super vriendelijk en goede adviezen

Jacqueline Laros van laarhoven

Fijn en goed geholpen,een prachtige nieuwe prothese erg blij mee

Ga zo door

Zeer positief

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ik zou geen verbeter punten kunnen benoemen

Heel goed

Geen opmerkingen

anoniem

Positief

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

ik vind wel dat wanneer het gebit na 2 maanden moet worden aangepast. en wanneer dat gebeurd is. dat er bij pijn of eventuele drukplekken beter gekeken moet worden tot het gebit echt goed zit zodat... ik vind wel dat wanneer het gebit na 2 maanden moet worden aangepast. en wanneer dat gebeurd is. dat er bij pijn of eventuele drukplekken beter gekeken moet worden tot het gebit echt goed zit zodat je niet nog een paar keer terug moet komen . Met eventuele extra kosten die daar dan weer aan vast zitten. Ik vind dat dat bij de behandeling inbegrepen hoort te zitten. en dat wanneer de tandarts acht om je hele gebit onder narcose moet worden getrokken. Dat de kosten niet voor jezelf zijn van de narcose. Het is wat ander als je er zelf voor kies!!!

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback. Zou u svp met onze praktijkmanager contact willen opnemen om uw verbeterpunten te bespreken. Dat zouden we erg op prijs stellen. Team CDC

sientje

Ik was niet op de hoogte dat je je tandvlees met een elektrische tandenborstel moest poetsen omdat er anders kalkaanslag op het klikgedeelte in de mond kwam. Ik wist alleen dat ik moest flossen bij... Ik was niet op de hoogte dat je je tandvlees met een elektrische tandenborstel moest poetsen omdat er anders kalkaanslag op het klikgedeelte in de mond kwam. Ik wist alleen dat ik moest flossen bij de staafjes.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Het ging om nazorg bij een klikgebit. Ik vind 2x per jaar controle wel wat veel, aangezien ik toch een eind moet rijden.

Paul

De intake, behandeling zelf en controle afspraak voelden vertrouwd en de behandelend arts kwam zeer kundig over. Zou hem zo weer vertrouwen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Tijdens de intake heb ik gevraagd of er nog een contactmoment met de behandelend arts zou zijn voor de ingreep, dit werd bevestigd. Echter heb ik de arts niet meer gezien voordat ik insliep, ook... Tijdens de intake heb ik gevraagd of er nog een contactmoment met de behandelend arts zou zijn voor de ingreep, dit werd bevestigd. Echter heb ik de arts niet meer gezien voordat ik insliep, ook niet nadat dit aan de anesthesist gevraagd te hebben. Ze liep alleen naar de arts toe die in een aangrenzende ruimte verbleef en gaf door dat ik wilde dat hij goed z'n best zou doen. Dit viel me in negatieve zin wel op maar ik realiseer dat dit geen invloed heeft gehad op de verdere behandeling.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u voor uw feedback. Heel begrijpelijk dat u het fijn vindt eerst de behandelaar nog te willen zien en spreken. Dat vinden wij ook fijn. Deze dag is er inderdaad voor gekozen dat het programma... Dank u voor uw feedback. Heel begrijpelijk dat u het fijn vindt eerst de behandelaar nog te willen zien en spreken. Dat vinden wij ook fijn. Deze dag is er inderdaad voor gekozen dat het programma niet uit zou lopen. Uw behandelaar was nog een andere patiënt aan het afronden en daarom was er geen tijd meer voor en hebben ze gekozen om uw vast te helpen. Onze excuses daarvoor. Gelukkig heeft u het ervaren dat het geen invloed heeft gehad op uw behandeling. We wensen u sterkte met het vervolgtraject. Team CDC