De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Paul

De intake, behandeling zelf en controle afspraak voelden vertrouwd en de behandelend arts kwam zeer kundig over. Zou hem zo weer vertrouwen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Tijdens de intake heb ik gevraagd of er nog een contactmoment met de behandelend arts zou zijn voor de ingreep, dit werd bevestigd. Echter heb ik de arts niet meer gezien voordat ik insliep, ook niet nadat dit aan de anesthesist gevraagd te hebben. Ze liep alleen naar de arts toe die in een aangrenzende ruimte verbleef en gaf door dat ik wilde dat hij goed z'n best zou doen. Dit viel me in negatieve zin wel op maar ik realiseer dat dit geen invloed heeft gehad op de verdere behandeling.

Zou u CDC willen helpen met hun PR? Mogen ze u daarvoor een email sturen?

Nee, liever niet

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u voor uw feedback. Heel begrijpelijk dat u het fijn vindt eerst de behandelaar nog te willen zien en spreken. Dat vinden wij ook fijn. Deze dag is er inderdaad voor gekozen dat het programma niet uit zou lopen. Uw behandelaar was nog een andere patiënt aan het afronden en daarom was er geen tijd meer voor en hebben ze gekozen om uw vast te helpen. Onze excuses daarvoor. Gelukkig heeft u het ervaren dat het geen invloed heeft gehad op uw behandeling. We wensen u sterkte met het vervolgtraject. Team CDC

Score voor CDC Complete tandzorg: 4.5/5
Beveelt u onze kliniek aan? Ja