De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Mario Schonenberg

Zeer positief!!

Hele vriendelijke mensen!!

Jan Bontje

Goed, beetje ver weg voor mij , maar het is het waard .

???

Zeer vriendelijke mensen. Zeer behulpzaam.

Welkom gevoel

Nvt

anioniem

Ben al jaren klant/patient. ervaring altijd goed

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

dit keer een misverstand in de communicatie. De afspraak was alleen voor de periodieke verplichte controle. Wij heben een eigen mondhygieniste en dat is bij u bekend. Wij waren daar ook recebnt... dit keer een misverstand in de communicatie. De afspraak was alleen voor de periodieke verplichte controle. Wij heben een eigen mondhygieniste en dat is bij u bekend. Wij waren daar ook recebnt geweest. Toen we in de stoel lagen werd toch wat tandsteen weggehaald. Had geen zin i n discussie dus heb het zo gelaten. de 2 rekeningen van mijn vrouw en mij van elk € 65,-- hadden wij natuurlijk niet ingecalculeerd.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Dank u wel voor uw feedback. We hebben navraag bij de tandarts gedaan en zij had inderdaad tandsteen geconstateerd. Dan is het nodig om dit te verwijderen. Indien u toch ieder half jaar bij ons op... Dank u wel voor uw feedback. We hebben navraag bij de tandarts gedaan en zij had inderdaad tandsteen geconstateerd. Dan is het nodig om dit te verwijderen. Indien u toch ieder half jaar bij ons op controle komt, kunnen wij u ook helpen met uw mondhygiëne en hoeft u niet separaat nog naar een mondhygiënist. Misschien is dat een idee? Vriendelijke groetjes van Zemarak! Team CDC

Kim kooyman

anoniem

Positief

alle tijd voor patient

A. Zegers

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Als wachttijden uitlopen, hou de patiënt op de hoogte. Ik ben na een uur zelf maar naar de receptie gelopen om te vragen hoe lang het nog ging duren

Annie de Vaan

Fijn