Snel, makkelijk en goed verzorgd

Bas

De borrelhapjes waren super! Voor een 50-verjaardagsfeestje thuis veel verschillende soorten borrelhapjes besteld (zowel koud als warm). Alles perfect in koelboxen geleverd. Het was allemaal erg... De borrelhapjes waren super! Voor een 50-verjaardagsfeestje thuis veel verschillende soorten borrelhapjes besteld (zowel koud als warm). Alles perfect in koelboxen geleverd. Het was allemaal erg lekker en het maakte het feestje extra bijzonder!

Ton van der Hout / pg Aalsmeer

Kwaliteitsproducten, goede service

dillewijnzwapak

Net bedrijf, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Anne Marie Particulier

We hadden een heerlijk italiaans kerst diner,iedereen heeft genoten van alle gerechten!!

Close Contact B.V.

Heel goed

Onze kerstbestelling was erg geslaagd prima uitleg om te verwarmen en heerlijk eten meer dan genoeg . Aanrader voor een volgende keer.

Aelsmeer Catering heeft de catering van een feest bij mij thuis verzorgd. Dat was uitermate goed verzorgd, helemaal top!

Wij waren zeer tevreden met ons Italiaans buffet. Het is super netjes en overzichtelijk verpakt. Top geregeld met het ophalen.
De beschrijving voor het bereiden van de warme gerechten was ook...
De beschrijving voor het bereiden van de warme gerechten was ook duidelijk.
Het smaakte fantastisch