We hebben heerlijk genoten van het buffet, alles op tijd geregeld en zeer smaakvol! De gasten vonden het top, en wij ook. De volgende ochtend alles weer direct opgehaald. Top!

Yo Meijer

Voor een verjaardag tapas Madrid besteld. Het was allemaal goed verzorgd en bijzonder smakelijk. De gasten waren stuk voor stuk enthousiast en ook zeer benieuwd waar de catering vandaan kwam. Een... Voor een verjaardag tapas Madrid besteld. Het was allemaal goed verzorgd en bijzonder smakelijk. De gasten waren stuk voor stuk enthousiast en ook zeer benieuwd waar de catering vandaan kwam. Een aanrader dus!

Uitstekende producten

Kyra

Snelle, behulpzame partij waarmee een event naar wens geregeld kan worden. Wij hadden een barbecue inclusief kok voor onze collega's en familie en hebben alleen maar positieve reacties gekregen over... Snelle, behulpzame partij waarmee een event naar wens geregeld kan worden. Wij hadden een barbecue inclusief kok voor onze collega's en familie en hebben alleen maar positieve reacties gekregen over hoe het eruit zag en het smaakte. Een aanrader dus!

FM-Group B.V.

In een zeer korte tijd en perfect evenement georganiseerd. En compleet ontzorgd.

Dana SAC Benelux

De BBQ weer voorbij.
Wat een geweldig einde van de week.

Iedereen was erg enthousiast en vol lof over de kwaliteit, jullie top- collega's en de sfeer.

Namens iedereen uit...
De BBQ weer voorbij.
Wat een geweldig einde van de week.

Namens iedereen uit Alphen enorm bedankt.
Volgend jaar weer (of wellicht eerder)

Vuur en Licht op het water

Tijdens de VIP Party van Vuur en Licht is de catering verzorgd door Aelsmeer Catering, wat een geweldig succes .
volgend jaar gaan we dat zeker weer doen !

Margreet Michel

Super kwaliteit gerechten en wat een feest hoe alles gekoeld is geleverd en verpakt en de volgende dag weer vuile BBQ en borden/bestek is opgehaald.

Wij hadden een hele prettige ervaring met Aelsmeer voor onze bedrijfs BBQ. Ze zijn helder in de communicatie en komen afspraken na. Het eten was heerlijk! Voor herhaling vatbaar

Perfecte communicatie, uitstekende kwaliteit eten en goede kok:een aanrader!!