D van der Geest

Fijne service en heerlijk eten!

Dennis Groenendijk

We hadden een bruiloft met tapas echt super iedereen heeft genoten

Marjo Schijf-Boumans

Alleen maar positieve, zowel de hapjes als het buffet waren fantastisch. Zeer vriendelijke en goede uitleg.

Petra Warmerdam

Wij hebben bij Aelsmeer Catering het Italiaans Buffet besteld en waren méér dan blij verrast! Een super service bij het afleveren, waarbij de gerechten mooi werden gepresenteerd en we uitleg kregen... Wij hebben bij Aelsmeer Catering het Italiaans Buffet besteld en waren méér dan blij verrast! Een super service bij het afleveren, waarbij de gerechten mooi werden gepresenteerd en we uitleg kregen hoe we e.e.a. het beste konden warm/koud houden. Heerlijke gerechten met voor ieder wat wils, zowel warme als koude en vegetarische gerechten, diverse dips en overheerlijk brood. We hebben écht genoten. En wat heerlijk dat alle spullen de volgende morgen veeg-schoon weer opgehaald werden. Een méga aanrader dus!

Corine

Wij hadden gister een feest en de kok en serveerster waren super vriendelijk het eten wat heerlijk echt een aanrader wat een goed cateringbedrijf we zijn super tevreden

Familie de Kort

Afgelopen zondag, 23 juli, vierden wij ons 50-jarig huwelijksfeest met 45 gasten. Het Italiaans buffet was super, super, super lekker, heel uitgebreid en royaal. Onze gasten en wijzelf hebben... Afgelopen zondag, 23 juli, vierden wij ons 50-jarig huwelijksfeest met 45 gasten. Het Italiaans buffet was super, super, super lekker, heel uitgebreid en royaal. Onze gasten en wijzelf hebben genoten!!
Bovendien was de service erom heen (bezorgen, klaar zetten, ophalen) geweldig.

UBA Bouw

We hadden een bbq bij de zomerborrel. Behalve dat het erg lekker was, was het ook zeer gevarieerd (vlees, vis, vega) en dat vonden vooral de mensen die geen of weinig vlees aten erg fijn, en de... We hadden een bbq bij de zomerborrel. Behalve dat het erg lekker was, was het ook zeer gevarieerd (vlees, vis, vega) en dat vonden vooral de mensen die geen of weinig vlees aten erg fijn, en de salades waren top.
Fijn en vriendelijk team dat er stond en alles was goed verzorgd.

Trudie Tiebosch

Goed geregeld en heerlijk eten

Maarsen

Alles ging heel goed!