Uitstraling Showroom
Levering/ Service
9.8/10
Diversiteit Collectie

Theo

Carré heeft ons geholpen met de afbouw van onze nieuwbouwwoning. Na de deskundige begeleiding in de showroom is ook het verdere proces na alle tevredenheid verlopen. We zijn erg tevreden over het... Carré heeft ons geholpen met de afbouw van onze nieuwbouwwoning. Na de deskundige begeleiding in de showroom is ook het verdere proces na alle tevredenheid verlopen. We zijn erg tevreden over het eindresultaat!
Carré heeft de gehele woning geëgaliseerd, voorzien van vloerafwerking en diverse meubels geleverd.
Nogmaals bedankt Dave en collega's!

Marianne Bond

Een dikke 10 voor het hele team van Carré!! Ze zijn zeer deskundig, vriendelijk, behulpzaam en snel. Wij zijn zeer tevreden met Carré, die ervoor heeft gezorgd dat ons huis een plaatje is geworden!... Een dikke 10 voor het hele team van Carré!! Ze zijn zeer deskundig, vriendelijk, behulpzaam en snel. Wij zijn zeer tevreden met Carré, die ervoor heeft gezorgd dat ons huis een plaatje is geworden! Hartstikke bedankt !

Anoniempje 123

Prima en mooie winkel, snelle levering en super producten

Op sommige plekken in de winkel iets meer verlichting.

Helemaal top!

J.C. de Vos

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kunt ongestoord rondkijken. Denken met je mee. Aflevering van ons bankstel snel. Hulpvaardig. Komen zeker terug!

nee

Richard en otsie

Wordt hier altijd goed ontvangen, je kan rustig kijken zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen.

wij zijn al meerdere malen geslaagd bij care , top .

nou misschien, de klanten eerder een bakje koffie aanbieden, ik werk zelf in een grote fietsenwinkel, waar wij dat wel doen en wordt zeer gewaardeerd door de klant.

Fam. Zwarthoed

Wij zijn heel goed geadviseerd en het personeel denkt met je mee.

Alexandra

Bij toeval zijn we bij deze winkel beland, eerst eens binnen gelopen om wat inspiratie op te doen voor ons nieuw te bouwen huis, zeer vriendelijk te woord gestaan, daarom later weer terug gegaan en... Bij toeval zijn we bij deze winkel beland, eerst eens binnen gelopen om wat inspiratie op te doen voor ons nieuw te bouwen huis, zeer vriendelijk te woord gestaan, daarom later weer terug gegaan en uiteindelijk alles daar gekocht. Van houten vloer, shutters, gordijnen, meubels, lampen tot aan slaapkamer. Op alle fronten zeer tevreden. Deskundig advies, meedenken over planning, vakkundige mensen die het werk komen doen. Alleen maar lof voor deze winkel.

Ik kan geen enkel verbeterpunt bedenken.

v persie

Prettige verkopers nemen de tijd voor je en denken mee
afspraak helder geen bezorgkosten en montage door vakkundig personeel top

nivo vasthouden is genoeg

C. Kroon

Wat een topbedrijf!!! Vriendelijk personeel, warme ontvangst, goed advies, goede prijs kwaliteit en niet te vergeten het contact vooraflevering inzake de planning etc. Er zijn weinig bedrijven die... Wat een topbedrijf!!! Vriendelijk personeel, warme ontvangst, goed advies, goede prijs kwaliteit en niet te vergeten het contact vooraflevering inzake de planning etc. Er zijn weinig bedrijven die dit kunnen evenaren. Ik zeg doen!

Nee,