Capwell

Deskundigheid
Resultaat
Nazorg

S. de Vries

Met Capwell heb ik alleen maar goede ervaringen, hun aanpak is transparant en persoonlijk

Beschrijf hier uw ervaring

Ze weten bij Capwell echt waar ze het over hebben

Ingenieurs en adviesbureau Wisse

Capwell is een bedrijf met de focus op de ZZP-er. Het is een bedrijf waar niet alleen de opdrachtgever, maar ook de opdrachtnemer (ZZP-er) centraal staat.
Ik heb de laatste jaren twee zeer...

Beschrijf hier uw ervaring

Er is veel aandacht voor de ZZP-er. Dat vindt je bij veel concurrenten niet terug.

Warrant

Betrouwbaar

Facturen worden netjes betaald

Richard Daniels

Zeer goed. Een verademing vergeleken met andere detacheringsbedrijven.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat mij opviel was de professionaliteit. Zo werd ik 'begeleid' bij mijn 'sollicitatie'. Uiteraard is dit niet alleen voor mij maar ook voor jullie gunstig, maar toch een stuk beter dan een SMSje met een adres en een tijd om je te melden...

Robert

Uitstekend

kennis van zaken

A. van Walen Consultancy BV

De werkwijze van Capwell staat mij wel aan.

Beschrijf hier uw ervaring

Opvallend sterk is de positie in de kantoorautomatisering.

Xllent-a-hand

Een bedrijf dat heel persoonlijk met zijn klanten omgaat. Dat geldt zowel voor mij als freelancer als ook voor het bedrijf waar zij mensen plaatsen. Steeds de vinger aan de pols, snel reageren bij...

Beschrijf hier uw ervaring

Bij een opdracht waar de specificatie niet duidelijk waren en er daardoor mis-communicatie ontstond werd direct geholpen om met elkaar te zien hoe het project naar ieders tevredenheid af te ronden.

C. Verbeek

Prettige samenwerking

Peter Anema / Circum

Goed georganiseerd en prettige en persoonlijke communicatie

Goed georganiseerd en prettige en persoonlijke communicatie

Consul Group

Intermediair voor MS Access opdrachten.

Beschrijf hier uw ervaring

Betrouwbaar en degelijk. Geen gedoe maar gewoon opdrachten uitvoeren en goede salesondersteuning.