Capwell

Communicatie

ZZP'er

Waardeloos

Beschrijf hier uw ervaring

Ze betalen je niet of niet op tijd, slechte communicatie en cashflowmanagement

Transparantie en eerlijkheid. Afspraak is afspraak

Aleike Appelo

Dikke 10met griffel!!!

Zeer goede hulp

... heb ik niet ... alles tip top!!!

Leo Bos

Heb een duidelijk gesprek gehad. Heeft nog geen resultaat opgeleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Gesprek was duidelijk. Nog geen resultaat.

Karen Nieuwenhuijsen

Positief, snel en adequaat geholpen met mijn vraag. Er werd goed meegedacht en de opdracht kon heel snel worden uitgevoerd.

Beschrijf hier uw ervaring

De tussenpersoon was zeer adequaat in het afhandelen en monitoren van alle praktische zaken. Degene die de opdracht aannam kwam de beloften telkens na en het overleg verliep prettig.

Ict profs

Ze anticiperen op onze ict vraagstukken. Zo is Capwell steeds de vraag een stap voor. Ze leveren daardoor keer op keer de juiste specialist, die een dusdanige meerwaarde voor onze organisatie... Ze anticiperen op onze ict vraagstukken. Zo is Capwell steeds de vraag een stap voor. Ze leveren daardoor keer op keer de juiste specialist, die een dusdanige meerwaarde voor onze organisatie meebrengt, dat ook de eigen medewerkers daarop meeliften, en het interne niveau aanzienlijk verbeterd.

Beschrijf hier uw ervaring

Als strategisch partner zeer aan te raden voor ICT gedreven organisaties

Jeff

Zit nu op een uitdagende opdracht, waar ik nu volgens scrum werk, precies waar ik naar opzoek was

Beschrijf hier uw ervaring

Capwell denkt goed met je mee, nemen echt de tijd voor je, zeer aan te raden

Dick Van Zant/ING

Uitstekende service en match

Direct effectief resultaat

Robert Apon

Goede ervaring, prettige contacten met de medewerk(st)ers, wordt altijd op tijd betaald.

Beschrijf hier uw ervaring

Weten meestal een goede match te vinden tussen vraag en aanbod.

Haertel Automatisering

Prettige samenwerking, betrouwbaar en uitvoering van alle noodzakelijke acties (contracten, facturering e.d.) altijd soepel!

e-Innovations

Capwell heeft mij enige jaren geleden mij deze klus bezorgd, maar alle contactmomenten zijn op 1 hand te tellen. Wel betalen ze netjes op tijd.

Geen idee