Capwell

Nazorg

WalMar

Aantal klussen voor gedaan

Beschrijf hier uw ervaring

Stipte betaling en goede communicatie; wel een hoop administratieve rompslomp

Rene Vis Applicatiebouw

Sterke punt:
- informele communicatie tussen medewerkers aan de ene kant en professionals aan de andere kant

zie vorig antwoord

B.Steverink

Inmiddels twee jaar ervaring en alles gaat prima

van der Arend Automatisering

Al jaren trouwe partner

Loyaal en meedenkend

LN2.nl

Prima.
Vriendelijke en duidelijke communicatie.

Het persoonlijke contact.

Laura

Ik werk al jaren samen met Capwell. In het begin wel eens wat discussies gehad over het projectdoel in de contracten, maar dat legt men heel duidelijk uit. Het blijkt eigenlijk een hele goed vorm te...

Beschrijf hier uw ervaring

Hun persoonlijke en professionele aanpak spreekt me erg aan.

De Kleijn Informatisering en Consult

Prettig; persoonlijk contact, niet te veel last maar wel de voordelen van de tussenkomst.

Beschrijf hier uw ervaring

Meerdere opdrachten via Capwell binnengehaald; alle naar tevredenheid van de set van drie partijen.

George Christiaanse

Als leverancier ben ik vol lof. Maar ook de afnemers waar ik contact mee heb zijn zeer tevreden.
Met name de communicatie, de duidelijke afspraken en het nakomen daarvan zijn sterke punten.

Ardosoft Automatisering

Capwell is voor mij al een aantal jaar intermediair bij het verkrijgen van opdrachten. Dit alles wordt professioneel geregeld.

SoluSoft

In het begin sterk en veel contact. nu weinig feedback en contact en slecht bereikbaar. Heel vaak neemt de telefoon centrale het over.

Beschrijf hier uw ervaring

ja! er is weinig contact en nu dat het werk minder is lijkt het of dat ze totaal geen moeite doen om het contact met zzp'r te behouden.