Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper
8.5/10

Bernadette

Het was een prettige camper met veel ruimte en goed/gemakkelijk mee te rijden.

Nagenoeg nieuwe camper, prettig en gemakkelijk in gebruik.

De camper mag uitgerust worden met een achteruitrijcamera, voor extra comfort.

J.A.C, Valkenhoff

Super vakantie beleefd met deze 6 persoons-camper (wij waren met 2 volwassenen en 2 grote pubers) in Schotland.

Gemak van rijden en uitvoering van de camper, zeer veel opbergruimte, erg goede koelkast

Nee, perfecte ervaring wat betreft service, klantvriendelijkheid en geleverd product.

Cristina

Super goede service en camper, zeker voor herhaling vatbaar!

Alles is perfect verlopen.

Bij zeer warm weer is een kleine airco unit zeer welkom

I. Schmidt

Camper was prima, service perfect, maar een campervakantie bleek niet ons ding te zijn, dus vroegtijdig afgebroken.

service van Camperhuren.nl is prima, ze komen zelfs op hun vrije dag voor je naar kantoor!

Telefonisch soms lastig bereikbaar

Peet van der Stoep

De algehele ervaring is positief. De camper was goed, de uitgifte ging snel en vriendelijk. Vragen onderweg duidelijk beantwoord. Het was een fijne reis.

Annemarie

Heerlijke jonge camper met een mooi queensbed waar we heerlijk mee hebben rondgetrokken door Frankrijk en Spanje!

De jonge camper ziet er niet alleen prachtig uit maar rijd als een zonnetje!

Het servies is kwetsbaar wellicht hiervoor anders inkopen.

marnix

Vriendelijk ontvangst, goede uitleg

mooie camper, schoon en netjes van binnen.

Mooie complete camper
prima service

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een prima uitgeruste camper.

Keurig nette, vrijwel nieuwe camper

Ga zo door, dan komen we zeker nog een keer terug!

J. Houtman

We zijn wederom heel tevreden. Goede uitleg gekregen over de camper. Camper beviel goed. Ook het feit dat het vrij nieuwe campers zijn is ook heel fijn. Voor met z'n tweeen was dit voor ons een... We zijn wederom heel tevreden. Goede uitleg gekregen over de camper. Camper beviel goed. Ook het feit dat het vrij nieuwe campers zijn is ook heel fijn. Voor met z'n tweeen was dit voor ons een prima camper. Alles zit er in. Ook het vaste bed is zeer prettig.

Camper is zeer volledig en nieuw. Alles wat je nodig hebt, is aanwezig. Vooraf wordt ook uitgebreid de tijd genomen om uitleg te geven over de camper. Zo gaat je met vertrouwen op reis.