Service tijdens je reis
Kwaliteit camper
Reservering

Heinz Doove

Boven verwachting super goed bevallen. Fantastische ervaring om met een camper op pad te gaan.

duidelijke uitleg vooraf en een uitgebreide gezamenlijke algehele check van de camper bij ophalen.

Klein gereedschapssetje in de camper (handig bij noodzakelijk vervangen lamp dimlicht).

verwaaij

Het was een top vakantie,en natuurlijk een top en mooi camper!

betrokkenheid,complete plaatje

Fam Verbeek

Prettig, fijne complete camper.

kwaliteit van de campers erg goed en netjes en schoon.

eventueel toevoegen van een buitenkleed.

jos helsloot

Leuke ontvangst en uitstekende camper meegekregen. Echt een top auto. Onderweg hebben we nog een paar keer gebeld om wat te vragen en we zijn steeds keurig geholpen.

goed nieuw materiaal

een weg klapbaar fietsenrek, zodat je makkelijk de berging kan bereiken

Rob van Zanten

camper was prima in orde. geen problemen gehad met rijden.

flexibiliteit

nee

Nijboer

Het was een onvergetelijke vakantie! Met je eigen spullen en huis op pad! Heerlijke bedden en een prachtige Camper. Fantastische service en ook ondersteuning onderweg! Een ideale manier om meer van... Het was een onvergetelijke vakantie! Met je eigen spullen en huis op pad! Heerlijke bedden en een prachtige Camper. Fantastische service en ook ondersteuning onderweg! Een ideale manier om meer van een land te kunnen zien.

service en snelle reactie en vriendelijkheid

M.Lagcher

Goed geen minpunten

niet nodig gehad

zou het zo niet weten

Familie de Boer

We hebben een fijne camper gehuurd. Je hebt altijd wel iets wat je zelf anders zou willen, daar hebben we tips voor gegeven. We zijn heel vriendelijk geholpen.

De eigenaren doen zelf de uitgifte en inname. Alles wat je nodig hebt krijg je meegeleverd.

De tijd die staat voor uitgifte en inname is te kort, realiteit is dat dat iets langer duurt. Dat vonden wij niet erg, maar je moet er wel rekening mee kunnen houden.
De tijd tussen inname en...
De tijd tussen inname en uitgifte van onze camper was eigenlijk te kort voor een echte goede schoonmaak, dus daar waren wat kleine puntjes.

Cees & Ingrid

Wij zijn zeer tevreden over de Camper EN de geleverde service! Een maand zonder zorgen gereisd door Duitsland - Denemarken - Zweden en Noorwegen.

Dag en nachtservice. Schone jonge Camper. Vriendelijke medewerkers!

Geen.

Brouwer

Voor ons de eerste keer maar niet de laatste keer, helemaal TOP

volledige uitrusting Camper