Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper

Vogel

Prima service en we hebben genoten van het gemak om met een camper op vakantie te zijn.

Zeer nette onderhouden camper

Een afvoerslang voor het afval water zodat je op de campingplek kan lozen

Reinder

Prima! Service was ook goed. Je hebt zo een rustige vakantie met kinderen

eenvoudig bereikbaar, snelle reactie, nieuwe en modern camper. Kwaliteit

Nee, niet echt

Jan

Camper proberen te kopen bij camper huren.nl

Veel keuze uit mooie campers, veel informatie gekregen, tijd voor de klant, ruimte om alle campers rustig te bekijken.

Op het moment dat wij de camper wilden kopen en het over de prijs hadden, bleek de camper ineens 2000 euro duurder dan de prijs die op de camper zelf stond vermeld. De prijs was op de website al... Op het moment dat wij de camper wilden kopen en het over de prijs hadden, bleek de camper ineens 2000 euro duurder dan de prijs die op de camper zelf stond vermeld. De prijs was op de website al rond de kerst aangepast, maar in de camper zelf niet, terwijl het al 14 januari was. En de website was leidend volgens de verkoper. De verkoper wilde niets aan de prijs doen en hield de prijs van de website aan. Fout van het bedrijf maar geen enkele coulance naar ons, ook niet toen wij voorstelde een hoger bedrag te betalen dan de prijs die op de camper vermeld stond.
Deze verkoper gaf ons geen vertrouwen op deze manier en wij zijn niet tot de koop over gegaan.

Zantinge

Fantastisch

Goede website. Goede filmpjes. Hele schone camper.

Aardewerk servies is erg onhandig. Uitleg ophalen te gehaast.

Ilse

Goede service en fijne camper om mee op pad te zijn

Meteen geholpen bij problemen

Martijn Bos

Erg prettig. Heel fijne vakantie gehad en de camper functioneerde uitstekend. Kleine puntjes/ slijtage zijn er altijd, maar worden goed opgelost.

Comfortabel bed, goede verwarming, voldoende ruimte zit- en kookhoek.

Elshout

Uitstekend

Goed onderhoud van camper, klantvriendelijkheid

alles goed

Jeroen

Hele goede ervaring, rijdt prima genoeg ruimte

Camper in goede staat, schoon bij oplevering goed uitleg, goede, complete inventaris

Stevigere tafel iets meer bestek

Wijs op Water

Na ontvangst met koffie en een briefing anderhalve week naar Denemarken. Top rijden met deze camper. Een aanrader.
Jeannette & Erik

Super, nog bijna nieuwe camper. Onderweg heel vriendelijk en effectief geholpen toen de koelkast niet automatisch omschakelde naar gas.

Geen klachten alles helemaal prima.

P. van der Horst

Camper die we meekregen was goed, goed uitgerust en comfortabel.
Bij Camperhuren.nl netjes geholpen en alles netjes uitgelegd.

Klantvriendelijk, materiaal erg goed.

Navigatie standaard toevoegen aan pakket. Geen navigatie is niet meer van deze tijd.