Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper

dhr. Braam

Afgelopen juni drie weken een camper gehuurd. Het betreft een schone Camper die perfect functioneert (krachtige wagen). In die zin krijg je echt waar voor je geld.

Daarnaast hebben...

Daarnaast hebben wij de verhuurder ook leren kennen bij problemen, en deze ervaring was zeer positief. Na drie weken huur hadden wij schade, d.w.z een diepe kras van ruim een meter over meerdere delen. Geschrokken en bezorgd hebben wij contact gezocht, daar een domper van 1000€ op je vakantie niet mis is. Verhuurder heeft ons gerustgesteld dat hij eerst gaat proberen e.e.a. weg te poetsen. Dit is gelukt en de kosten waren beperkt tot slechts een kleine 100€. Ook een kapotte raamverduistering (stuk getrokken door dochter) is gerepareerd voor €35.

Kortom, schade is geen melkkoe bij deze organisatie. Top! Daarentegen doet de verhuurder zijn best om jouw kosten zo klein mogelijk te houden, zodat je geen wrang gevoel hebt na je vakantie. Een dergelijke instelling zorgt ervoor dat ik, maar ook anderen blijven terugkomen. Vertrouwen is key.

Het hefbed sliep opvallend lekker, dit hadden wij niet verwacht. Ik ben zelf 100kg zwaar en mijn vrouw slechts 50. Dus wij hebben beiden een andere behoefte qua bedligging, maar hebben beiden... Het hefbed sliep opvallend lekker, dit hadden wij niet verwacht. Ik ben zelf 100kg zwaar en mijn vrouw slechts 50. Dus wij hebben beiden een andere behoefte qua bedligging, maar hebben beiden heerlijk geslapen. De kinderen sliepen op het bed achterin.

Bij het ophalen wordt er ernstig streng gecontroleerd op schade voordat de camper wordt overgeragen, en daar teken je ook voor. Deze strenge controle gaf mij enorm veel angst om zelf schade te... Bij het ophalen wordt er ernstig streng gecontroleerd op schade voordat de camper wordt overgeragen, en daar teken je ook voor. Deze strenge controle gaf mij enorm veel angst om zelf schade te rijden. Terwijl achteraf er wel coulance was. Nu begrijp ik dat een strenge overdracht roekeloos gedrag voorkomt, maar de mededeling dat bij schade er met je mee wordt gedacht om de kosten zo laag mogelijk te houden had mij zeker vakantiestress na de schade gescheeld.

We zijn voor het eerst met een camper op vakantie geweest; dat is ons heel goed bevallen. De camper van Camperhuren was perfect, mooi schoon, goed onderhouden. Maar ook juist de service voor en na... We zijn voor het eerst met een camper op vakantie geweest; dat is ons heel goed bevallen. De camper van Camperhuren was perfect, mooi schoon, goed onderhouden. Maar ook juist de service voor en na het daadwerkelijke huren was heel goed. Heel vriendelijke mensen, heel behulpzaam en heel professioneel. TOP!

services, klantvriendelijkheid

M. Hilverda

Fantastisch. Fijn en makkelijk in gebruik, goede uitleg.

Ruimte, tijdens het rijden (automaat en cruise-control),

Ander type haringen, groter en hoger afstel blok, ander prullenbakje

Fijne camper, fijn verhuurbedrijf. Goede service, volledige uitrusting en inventaris. Goed uitgeruste en ingerichte camper. Goede uitleg van de camper.

Heldere uitleg bij uitlevering en kwaliteit van de spullen

goede stereo

Prettig en klantvriendelijk bedrijf om camper te huren.

Persoonlijke benadering en snel antwoord op vragen. Klantvriendelijkheid bij ophalen en brengen.

Geen.

Edo en Mirjam Kulkens

Bijzonder prettige ervaring met de huur van de camper; zeer fijne camper en hele vriendelijke en snelle klantvriendelijke service!

Zeer uitstekende en vriendelijke service, duidelijke uitleg van de binnenkant en gebruik van de camper (inclusief handige checklist), zeer snelle en vriendelijke reactie bij melding onderweg... Zeer uitstekende en vriendelijke service, duidelijke uitleg van de binnenkant en gebruik van de camper (inclusief handige checklist), zeer snelle en vriendelijke reactie bij melding onderweg (werking koelkast), prettige en relaxte service en lokatie bij ophalen en terugkomst. Het is heel prettig dat camperhuren.nl echt vanuit de klant denkt en handelt.
Fijn dat we de camper reeds gezien hadden bij een open dag in december.

Check van de koelkast bij vertrek (werkte niet op gas).

Arjen en Babette

Erg goed, fijne service. Vriendelijk ontvangst en vertrouwd gevoel. Duidelijk uitleg over hoe de camper werkt. Goed bereikbaar voor vragen. Erg service gericht.

Service en vriendelijkheid/behulpzaamheid.

JW Aalders

Mooie fijne campers, goede service!

Heel fijn om met een bijna nieuwe camper te rijden

Noorwegen 2018

Eerste camperervaring: goede verzorging van begin tot het einde, en veel bruikbare tips. Het team staat dag en nacht klaar - hoewel we van dat laatste gelukkig geen gebruik hebben hoeven maken.

Attent, en zeer klantvriendelijk. Een keurige 'glimmende' camper was ons deel

Los van enkele ontwerp-tips ( die natuurlijk aan het adres van de camperfabrikant moeten worden gericht) geen. Zet nog even de ACSI-gidsen op de inventarislijst.

Hesseling

Goede ervaring met Camperhuren. Goede uitleg gekregen bij het vertrek. Enige wordt niet altijd direct gereageerd op mobiele telefoonnummer.

Campers zijn nieuw - koelkast die automatische overschakelt van stroom naar gas heel handig

Reactiesnelheid op mobiele nummer
Koppeling iPhone voor muziek