Eenvoud boeken
Service tijdens de reis
Netheid camper
8.5/10

B en T

Prima lui om zaken mee te doen .Goede informatie gekregen. De camper was keurig netjes ingericht alles wat je nodig hebt om een leuke vakantie te vieren is aanwezig.
Een Campervakantie is...
Een Campervakantie is ideaal en volgend jaar weer .

Direct advies op je vakantie indien nodig.
Leuke ontvangst.

Gerard van den Berg

We hebben het goed naar ons zin gehad. De camper heeft prima voldaan aan onze verwachtingen

Complete camper, waarin in alles was voorzien

Uitstekend, goede service en bereikbaarheid op elk moment van de dag

Vriendelijk, persoonlijk

In de camper de open rand naast de eettafel dichtmaken. Er kan tijdens de reis van alles in vallen wat er niet meer uit te halen is.

Prima camper, goede info vooraf en klantvriendelijke afhandeling.

Veel keuze uit types, maar wel tijdig boeken. Prima auto, keurig afgeleverd.

Nasr het zeer informatieve filmpje toch ook een complete instructie manual van alle technische onderdelen + auto aan de klant meegeven.
Ander serviesgoed dan deze "zware" en grote versie;...
Ander serviesgoed dan deze "zware" en grote versie; kampeerservies (mepal) is veel practischer en lichte.

Fijn om met de camper onderweg te zijn.
Het biedt een heerlijke vrijheid om te gaan waar en wanneer je weg wil.

nvt

nvt

Frank Dickhoff

We hebben een super vakantie gehad en hebben de volgende aangedaan: Duitsland, Oostenrijk, Slovenie, Kroatie, Italie en Zwitserland. Camper was makkelijk te bedienen en zelfs moeilijke plaatsen... We hebben een super vakantie gehad en hebben de volgende aangedaan: Duitsland, Oostenrijk, Slovenie, Kroatie, Italie en Zwitserland. Camper was makkelijk te bedienen en zelfs moeilijke plaatsen waren makkelijk te bereiken.
Rijcomfort was super.

camper rijdt heerlijk en is makkelijk te bedienen. we hebben 3 weken een supervakantie gehad.
Zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding gehad.

Jaap

Positief. Camper zelf is zeer goed uitgevoerd , mooie materialen en prettig in gebruik.Extra meegeleverde artikelen waren ondermaats. Service is prima.

De camper zelf.

Bijbestelde extra materialen (TomTom, meubilair) zouden van hoog niveau behoren te zijn.

Afgelopen zomer een camper gehuurd. Eenmaal op vakantie bleek. het water is de badkamer niet door te lopen, viel een lamp spontaan tijdens het rijden naar beneden en gingen kastdeuren (ook als wij... Afgelopen zomer een camper gehuurd. Eenmaal op vakantie bleek. het water is de badkamer niet door te lopen, viel een lamp spontaan tijdens het rijden naar beneden en gingen kastdeuren (ook als wij ze goed gesloten hadden) spontaan. open. Toen wij schade reden netjes gebeld en ook overige door gegeven. Vlak voor de boot. versnellingsbak opeens kapot. Met sleepwagen en huur autootje na veel stress toch thuis gekomen. Nu na 4 1/2 maand wachten eindelijk reactie op het verloop van de kosten en onze borg terug betaling. Wat blijkt op €25 na precies onze borg en eigen risico. Helaas kunnen wij geen onderliggende facturen ontvangen, want ze hebben het zelf gemaakt. Wel héél toevallig dat het bedrag bijna onze borg is. En er is totaal geen rekening gehouden met onze ongemakken en stress in onze 'vakantie". Nooit meer hier huren.

Theo van den Heuij

Een fijne manier om vrij te reizen. Het was voor ons de eerste keer om vakantie te vieren met een camper, en is zeker voor herhaling vatbaar

prima uitleg bij ontvangst camper. De tijd die wordt genomen voor uitleg is erg prettig

Geoff Longmire

A very clean, almost new campervan, everything well explained to us when we collected. The van was easy to drive and we had no problems manoeuvering around the campsites we stayed at.

helpful and informative people, reliable campervan

nothing