CADexpress

CADexpress Ook benieuwd naar feedback over de webshop CADexpress? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company91
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen CADexpress met 8.7/10. Gebaseerd op 91 ervaringen.

Marielle

Prima website, duidelijk en overzichtelijk. had wel wat vraagjes over een product, snel en vakkundig meegedacht door een medewerkwerker van het cadexpress team.

Esther Havenaar
Voldoende (6/10)
Esther Havenaar

Reactie CADexpress:

Beste Esther,

Excuses voor de vertraging van de levering. We hebben naar aanleiding van je bericht de leveringsvoorwaarden duidelijker bij dit product weergeven en houden voorraden beter in de gaten. We proberen klanten op deze manier beter op de hoogte te houden.

Nogmaals excuses voor de latere levering dan van ons gewend, maar we hopen dat je wel veel plezier van je aankoop hebt!

Score voor CADexpress:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik had een boek besteld maar kreeg niets binnen moest zelf bellen waar hij bleef. er staat volgende dag in huis. heb een week moeten wachten. zonder een bericht to horen dat het boek niet op voorraad was. het is verstandiger om je klant voor te zijn dat zei niet de moeite moeten doen om ernaar te vragen. dus een tip hou je klant meer op de hoogte van het pakket.

Calvin van Dreumel

Ik ben bij cadexpress gekomen via google, ik was op zoek naar een 3d muis voor het tekenen. ik had bij een bepaald type muis een paar vragen en deze via de mail gesteld. vriendelijk en snel te woord gestaan door personen met kennis van de producten. vervolgens een muis besteld en deze snel in huis gekregen! top ervaring!.

Marimecs
Zeer goed (9/10)
Marimecs

Goede prijs, snelle levering en veel kennis op het gebied van Autodesk accounts en licentie vormen.

Score voor CADexpress:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij bestellen regelmatig software bij cadexpress.

Wouter
Wouter
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Perfecte muis, heeft voor mij alles wat nodig is. knoppen van deze muis zijn zelfs per programma in te stellen!.

Nagels
Nagels

Goede ervaring,duidelijk gebracht.

Nagels Marianne
Nagels Marianne

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeker voor herhaling vatbaar ,gemakkelijk te bestellen ,snel geleverd en degelijk verpakt ..

van Liere engineering
Goed (8/10)
van Liere engineering

Scherpe prijs en een goede service!

Score voor CADexpress:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig bedrijf om je aankopen te doen.

Jerome
Zeer goed (9/10)
Jerome

Beste prijs, keurig verstuurd en heel mooi product!

Score voor CADexpress:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb nog niet veel besteld bij cadexpress, maar wat ik besteld heb is perfect gegaan. goede beschrijving, netjes verstuurd en heel mooi product!.

ASR bouwbedrijf
ASR bouwbedrijf

de snelle interactie via de chat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Keurig bedrijf goed overleg per mail en via de chat . levering tijdig top super.

Bedrijfsinformatie

CADexpress is al 15 jaar toonaangevend in 2D- en 3D-software-oplossingen en procesoptimalisatie. In de beginjaren lag bij de CAD-software nog de nadruk op 2D-ontwerpen (Autodesk AutoCAD), maar al snel deed ook 3D zijn intrede. Aanvankelijk bleef dat nog beperkt tot de werktuigbouw Autodesk Inventor, maar in de afgelopen jaren heeft virtueel ontwerpen in 3D ook in de bouwsector Autodesk Revit een hoge vlucht genomen. Zes jaar geleden is CADexpress daarop ingesprongen met de introductie van de 3B
Adres
Europalaan 18