Eenvoudig in gebruik

Goed contact en services.

Studio Clarenburg

Ervaring is goed, prijzen zijn scherp. Ik merk dat de verassing achteraf van de orderkosten het verwchil maakt bij de één of de ander. Cad express was 1 euro duurder dan Cad goedkoop, maar dat... Ervaring is goed, prijzen zijn scherp. Ik merk dat de verassing achteraf van de orderkosten het verwchil maakt bij de één of de ander. Cad express was 1 euro duurder dan Cad goedkoop, maar dat verschil valt binnen de gunfactor dat verschil moet niet groter worden dan 10 euro overigens.

De eigenaar heeft me de vorige keer opvallend goed bediend, door ondanks de realtieve order toch serieus te bedienen. Dat lijkt simpel, maar het werkt wel.

Prins Cad Desgin

Top service en goed geholpen

Goed.

Prijs.

Arnold

Goede ervaring,vriendelijke mensen aan de telefoon gehad

Normaal

OK

geen aftersales maar kan veld niet leeg laten.

Koen Muilwijk

snelle levering

Yves

Wij hebben een Autocad LT 2016 besteld, nadien aangevuld met een onderhouds abbonement

Er was een onduidelijkheid op de website, waardoor we niet het juiste product hebben besteld.
Men heeft ons telefonisch gewezen op de beperkingen van hetgeen we besteld hebben, en Cadexpress heeft ons zonder enige meerprijs alsnog gezorgd voor een upgrade.
Zeer persoonlijke en accurate opvolging, schitterend !