Klantvriendelijk

Goede inlichting over het product.

bobo

Netjes correct en volgend afspraak

Techno4

Aantrekkelijk aanbod van Autocad software, correcte prijzen, enkel "administratieve verwerkingkosten en kosten inning met creditkaart zijn te hoog!

Ondersteuning bij software instalatie verliep vlot.

ah

Ik bestelde software, en gezien mijn ervaringen met andere bedrijven had ik verwacht na betaling per ideal meteen mijn gekochte programma te kunnen downloaden. dit was niet zo helaas. ik moest nog... Ik bestelde software, en gezien mijn ervaringen met andere bedrijven had ik verwacht na betaling per ideal meteen mijn gekochte programma te kunnen downloaden. dit was niet zo helaas. ik moest nog 1.5 dag wachten op een inlogcode.
daarna werkte het programma nog niet. lag het aan mijn virus software. heel vreemd

Lamers & Visser BV

Dit is de eerste ervaring met het bedrijf. Keurig de order afgehandeld.

Er is telefonisch contact opgenomen over de levering. Niet alles was op voorraad, hierdoor is aangeboden om het toch in twee delen te verzenden.

ArchitectDirect

Franklin heeft ons goed ondersteund (en doet dat nog steeds) met het aanschaffen van de juiste autodesk software. Eenvoudig te bereiken voor advies, licentie binnen 2 uur in de mailbox:)

snelheid

Hilco Lei

Via de Website 6 licenties gekocht voor AutocadLT 2018

Keurig en accuraat informatie verstrekken en op tijd geleverd.

Huisman Gemert

Paar keer verschillende licenties besteld. Goede hulp en adviezen gekregen, zowel telefonisch als via de mail. Daarnaast zijn de prijzen meer dan correct. Snelle levering zoals afgesproken!

Goede hulp, zowel telefonisch als via de mail. De levering was snel zoals afgesproken.

grafisch-bureau.nl

Snelle levering en duidelijke communicatie over de status van levering.

Duidelijke communicatie

BBEM

Snel, acuraat en goeie ervaring met dit bedrijf. Staan je vriendelijk te wootd en bellen op tijd terug na gemaakte afspraak.

Nette en correcte medewerkers. Mailcontact prima en producten snel geleverd.