Bruce Roberts Europe

Slecht

Reactie CADexpress:

Hallo Edgar,
Hallo Edgar,
Jammer dat je ons zo'n lage beoordeling geeft, echter snappen we helemaal waarom. Uiteraard onze excuses hiervoor, maar helaas gaat er soms wel eens iets fout bij Autodesk zelf en dan kan het inderdaad wel even duren voordat een probleem opgelost / gecorrigeerd is. Wij proberen Autodesk altijd eventuele problemen zsm te laten verhelpen, maar hebben hier ook geen invloed op als dit niet snel genoeg wordt gedaan. Gelukkig is je software nu zichtbaar in de Autodesk account en we hopen dat je nu naar alle tevredenheid met de software kan werken.
Groet,
CADexpress BV.

Prima, snelle levering van bestelde goederen

Prijsstelling was goed

Ik heb bij cadexpress sketchup pro software besteld. Via chat en mail werd er direct en kundig gereageerd op mijn vraag over de leveringsvorm van dit softwarepakket. Helema tevreden!

Zeer snelle reactie via chat en mail na een vraag over levering van mijn kant.

Meerjarig contact

prima zo

Michael

Op de website staat "voor 15:00 besteld, morgen in huis", aan die belofte hebben ze zich niet kunnen houden. het werd 3 werkdagen en een weekend later. verder moest ik zelf achter de rede aan dat... Op de website staat "voor 15:00 besteld, morgen in huis", aan die belofte hebben ze zich niet kunnen houden. het werd 3 werkdagen en een weekend later. verder moest ik zelf achter de rede aan dat mijn pakketje vertraagt was want zij lieten niks van zich horen, een track en trace code heb ik nooit gehad.
ik vind zo een levering belachelijk als je 15 euro verzendkosten rekent!

een overzichtelijke website.

Wij doen graag zaken met Cad Express., ze denken met je mee en de services en snelheid is dik in orde

2e licentie autocadlt

makkelijke info op internet

Goed bedrijf

Zeer vriendelijke medewerkers!

Eenvoudig in gebruik

Goed contact en services.