Eddy

Alles zeer vlot en correct verlopen

Roderik

CADexpress maakt zijn naam letterlijk waar: heel snel een abonnement gekregen op AutoCAD LT. Ik had wat vragen en die werden direct beantwoord. Voor 1 maand was ook geen probleem: werd direct... CADexpress maakt zijn naam letterlijk waar: heel snel een abonnement gekregen op AutoCAD LT. Ik had wat vragen en die werden direct beantwoord. Voor 1 maand was ook geen probleem: werd direct geregeld.

Communicatie, bereikbaarheid en betrouwbaarheid.

JeroenCAD

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

De Bont

Prima duidelijke webshop, snelle levering.

Meedenken

HV

Onze leverancier voor al onze Cad en Revit licenties

Producten hebben een scherpe prijs.
Goede en snelle communicatie

dbe

Snelle levering in goede doos. Beste prijs op internet.
En er zat een chocolade letter in de doos, hoe leuk is dat!

Goede prijs.

Rob

Ik heb een 3d muis besteld maar die was blijkbaar niet snel leverbaar. Op zich geen probleem maar ik kreeg geen e-mail met een te verwachten leverdatum. Ik heb toen gebeld.
Verbeterpunt is...
Verbeterpunt is dus: stuur de klant na aankoop een e-mail met de levertijd.

Product niet binnen een week geleverd

i-Construct

Ze denken met je mee, ik had bvb een kit besteld waarin oa een muismat meegeleverd werd en had er eentje extra besteld, ik ontving een telefoon om even te controleren of ik mij toch niet vergist had... Ze denken met je mee, ik had bvb een kit besteld waarin oa een muismat meegeleverd werd en had er eentje extra besteld, ik ontving een telefoon om even te controleren of ik mij toch niet vergist had en kreeg de vraag of dat ik wist dat er reeds eentje met de kit meegeleverd zou worden, top, toch ?

Zeer positief, flexibel en meedenkend