Anneke Van leeuwen

Alles ging prima ben tevreden

Reactie Cadeau.nl:

Dat lezen wij graag Anneke!

Feyza Turkyilmaz

Ik had een cactus mok besteld en die kwam helaas gebroken aan. Ik heb toen een mail gestuurd naar hun klantenservice en ik heb toen direct een nieuwe mok opgestuurd gekregen. Ik mocht de kapotte... Ik had een cactus mok besteld en die kwam helaas gebroken aan. Ik heb toen een mail gestuurd naar hun klantenservice en ik heb toen direct een nieuwe mok opgestuurd gekregen. Ik mocht de kapotte houden dus hoefde niet nog extra naar het postkantoor toe. Hele fijne service, alles heel netjes en snel opgelost!

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze geboden service. Ik wens je veel plezier met je bestelling!

Aike van Loon

Leuke items! Mijn eerste bestelling was helaas defect, maar door de uitstekende klantenservice heb ik nu een werkend exemplaar ontvangen!

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze positieve feedback. Vervelend om te horen dat je eerste bestelling defect was. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons assortiment en het uiteindelijke verloop van je... Bedankt voor deze positieve feedback. Vervelend om te horen dat je eerste bestelling defect was. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons assortiment en het uiteindelijke verloop van je bestelling.

Ingrid

Leuke spulletjes, goede service

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze geboden service. Ik wens je veel plezier met je bestelling Ingrid!

Stefan Pouwels

Ik heb maar 1 product bekeken. Alles was duidelijk omtrent de aankoop en bezorging van mijn bestelling.

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling! Geniet van je bestelling. :)

PP van Rijk

Liep probleemloos

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling!

A. Van honsewijk

Alles prima, geen opmerkingen

Fijn om te lezen! :)

Jenna Amos

Reactie Cadeau.nl:

Maximale score, daar doen we het voor :)

Judith

Leuk assortiment!

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons assortiment. :)

V

Ja erg goed en dit product was alleen bij jullie te koop en grandioos snelle service

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor de hoge score Vincent! Fijn om te lezen dat je tevreden bent.