Yvonne Hoven

Uitgebreid assortiment, leuke gadgets

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve feedback Yvonne! We zijn blij om te horen dat je ons assortiment en de gadgets leuk vindt. We streven ernaar om een breed scala aan producten aan te bieden om aan... Bedankt voor je positieve feedback Yvonne! We zijn blij om te horen dat je ons assortiment en de gadgets leuk vindt. We streven ernaar om een breed scala aan producten aan te bieden om aan verschillende interesses en behoeften te voldoen. :)

Daan Nijboer

Pakje werd op tijd bezorgd en in een mooi glanzend inpakpapier geleverd. Is optioneel en erg leuk

Beste Daan,
Hartelijk dank voor deze mooie aanbeveling!
Vriendelijke groet,
Cadeau.nl

M Kemps

Besteld en snel bezorgd

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

J van Hengel

Cadeau was prima als omschreven , het inpakken was erg slecht gedaan , dat had ik beter zelf kunnen doen

Beste J van Hengel,
Bedankt voor je review.
Beste J van Hengel,
Bedankt voor je review.
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden was over de manier waarop het cadeau was ingepakt. We streven altijd naar de hoogste kwaliteit, dus we zullen je opmerking zeker ter harte nemen en kijken hoe we onze inpakservice kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben jou zojuist een e-mailtje gestuurd en hopen deze vervelende situatie op te kunnen oplossen naar tevredenheid.

Free 2 smile

Goede service

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie score. Dit lezen wij graag!

Nadien Haket

De bestelling werd snel geleverd en het was goed verpakt (met paaseieren).

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve review Nadien! Hopelijk tot de volgende bestelling. :)

Peter Vanspringel

Zeer goed op de hoogste gehouden en mooi assortiment

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent Peter! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. :)

Karl Van Rompaey

Snelle feedback met professioneel antwoord op een vraag die ik stelde ! Snelle levering. Prijs/kwaliteit geen idee, heb het item nog maar pas :-)

Reactie Cadeau.nl:

Hartelijk dank voor je feedback Karl!
Hartelijk dank voor je feedback Karl!
Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent over de snelle feedback en de professionele service die je hebt ontvangen. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ik wens jou veel plezier met jouw bestelling!

Martin Verschoor

Snelle levering goede service

Hi Martin,
Hartelijk dank voor deze aanbeveling en graag tot een volgende bestelling!
Vriendelijke groet,
Cadeau.nl

Mary Gragt

Leuke producten

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie review Mary! :)