Zorgvuldige verpakking

Studio Haaima

Snelle levering en goede producten!

NEDMATECH w.p.s

Zeer tevreden .

Goed service .

Bjorn

Super. Heb een deursticker besteld en dit ging helemaal zoals verwacht.

Veel keuze
Goede kwaliteit stickers
Je krijgt altijd een drukproef

Werd goed geholpen en geadviseerd over de stickers.

dat ze goed meedenken

Super snelle en keurige aflevering.
Klasse.....

Kwalitieit en snelheid

AITAC B.V.

Perfect. Autostickers voor bedrijfsauto snel en vakkundig geleverd.

Moest de vorige autostickers , ook van Bedrijfstickers.nl vervangen door een verandering van bedrijfsnaam en logo. Deze waren zonder problemen te verwijderen en na klein beetje wasbenzine om... Moest de vorige autostickers , ook van Bedrijfstickers.nl vervangen door een verandering van bedrijfsnaam en logo. Deze waren zonder problemen te verwijderen en na klein beetje wasbenzine om lijmrest te verwijderen niet te zien dat er stickers hebben fezeten. Dit is een enorm pluspunt als je auto wilt inruilen of stickers moet vervangen.
Nieuwe stickers (AI bestand aangeleverd) waren weer perfect.

Bas

Prima nette sevice

Netjes opgebeld werd ik

Lichtelijk lastige communicatie, wel erg vriendelijk personeel via de mail. Niet erg tevreden dat mijn sticker (bestaande uit een tekst en afbeelding op een sticker) 'per ongeluk' was los gesneden... Lichtelijk lastige communicatie, wel erg vriendelijk personeel via de mail. Niet erg tevreden dat mijn sticker (bestaande uit een tekst en afbeelding op een sticker) 'per ongeluk' was los gesneden van elkaar. Vervolgens wordt dat gewoon opgestuurd en in de mail wordt droog vermeldt dat dat een foutje is. Liever had ik gezien dat die fout niet mijn probleem werd gemaakt.
Anderzijds goede kwaliteit stickers.

Dimitri De groen

Goede en snelle service, de gemaakte afspraken kwamen na. Zeker een aanrader! Hier bestel ik zeker nog!

Goede en snelle communicatie