After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

Bert Bogaert

Perfecte stoel slecht aangeleverd

Uw ervaring

Stoel voor nieuw bureau gekocht. Bevalt me prima. Aangezien de stof niet standaard is was de levertermijn wat langer maar dit werd goed gecommuniceerd.

Geleverd zonder veel bescherming (enkel foam aan de poten en plastic overtrek) met als gevolg een grote kras op de linkse armleuning. Deze stoel was niet goedkoop dus verwacht je ook wel een goede... Geleverd zonder veel bescherming (enkel foam aan de poten en plastic overtrek) met als gevolg een grote kras op de linkse armleuning. Deze stoel was niet goedkoop dus verwacht je ook wel een goede verpakking, zeker als je weet hoe transportbedrijven ermee om gaan.

Beste heer Bogaert,
Bedankt voor uw review.
U heeft de beschadiging aan de armleuning niet bij ons gemeld. Ik ga u bellen voor een oplossing.
John Klinkhamer

Jelmer Hartman

Duidelijk over levertijden, goed gecommuniceerd

Uw ervaring

Levertijd was iets langer dan gepland, dat werd snel en duidelijk gecommuniceerd. Voor levering kreeg ik netjes een seintje dat het er aan kwam. Dat was dus prima.

Niets

Beste heer Hartman,
Bedankt voor uw fijne reactie.
Er wordt nog steeds veel thuis gewerkt. Wij proberen ook de bestellingen van particuliere afnemers op tijd af te leveren.
Groet,...
Beste heer Hartman,
Bedankt voor uw fijne reactie.

w262

Goede stoel

Uw ervaring

Stoel zit goed. Jammer dat het niet iets lager kan.

Peter Schildhuis

Geen Track & Trace code voor levering ontvangen

Fleurtje van Schaik

Top bedrijf, top product

Uw ervaring

Er stond een foutje op de website, maar na contact werd dat meteen aangepast. De eigenaar van bureaustoel.nl John Klinkhamer is een zeer vriendelijke man. Als je belt en er wordt niet opgenomen dan... Er stond een foutje op de website, maar na contact werd dat meteen aangepast. De eigenaar van bureaustoel.nl John Klinkhamer is een zeer vriendelijke man. Als je belt en er wordt niet opgenomen dan bent hij binnen een paar minuten terug. Zeer goede service.

Beste mevrouw Van Schaik,
Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u kritisch naar het product hebt gekeken zodat wij een correctie op de productpagina konden aanbrengen.
Wanneer het druk is wordt...
Beste mevrouw Van Schaik,
Wanneer het druk is wordt de telefoon doorgeschakeld naar een mobiele telefoon en snel teruggebeld.
Groet,
bureaustoel.nl

Scribble Media

Goed maar niet perfect

Uw ervaring

Prima website met goede informatie over de producten die worden aangeboden. Wel bijzonder dat je als bedrijf een adres op een bedrijventerrein moet hebben om zonder aanbetaling op rekening te kunnen... Prima website met goede informatie over de producten die worden aangeboden. Wel bijzonder dat je als bedrijf een adres op een bedrijventerrein moet hebben om zonder aanbetaling op rekening te kunnen kopen. Daarbij werd als rare reden gegeven dat er ander vervoer moest worden geregeld.

Omdat mijn betalingen extern worden verwerkt moest ik daardoor mijn privé-rekening aanspreken. Daarom zal ik na de verbouwing de rest van mijn kantoormeubilair hier niet bestellen.

Laat niet vestigingsadres maar KvK-nummer leidend zijn voor betalen op rekening.

Beste meneer Post,
Bedankt voor uw kritische opmerkingen.
Beste meneer Post,
Bedankt voor uw kritische opmerkingen.
Wanneer wij afleveren aan een huisadres, schakelen wij een andere vervoerder in en beschouwen wij onze relatie als een particuliere afnemer. In dat geval vragen wij om een aanbetaling vooraf van 50%, zoals in het bestelproces (winkelwagen) wordt vermeld.

Matthijs Nibourg

Bimos loketstoel Nexxit-3 Model 9031

Uw ervaring

werkplaatsstoel besteld, levering duurde wel even maar werd hier goed over geïnformeerd, blijkbaar word deze stoel op bestelling gemaakt, dit was mij niet helemaal duidelijk bij bestelling op de... werkplaatsstoel besteld, levering duurde wel even maar werd hier goed over geïnformeerd, blijkbaar word deze stoel op bestelling gemaakt, dit was mij niet helemaal duidelijk bij bestelling op de website (misschien een dingetje om te vermelden).
De stoel zelf is netjes geleverd in stevige en keurige verpakking, opbouwen was simpel en alles werkt keurig netjes naar behoren, nette en comfortabele afwerking, veel stel mogelijkheden ,kortom en prettige werkplaats stoel en ik ga hier veel plezier en gemak van hebben tijdens mijn werkzaamheden.

Mensen van bureaustoel.nl houden je op de hoogte van de vorderingen van de bestelling via de mail.

Aangeven dat het product op besteling wordt gemaakt

Beste heer Nibourg,
Bedankt voor uw reactie.
Beste heer Nibourg,
Bedankt voor uw reactie.
bureaustoel.nl vertegenwoordigt een groot aantal gerenommeerde Europese fabrikanten van bureaustoelen online. De bureaustoelen die wij niet op voorraad hebben worden op bestelling geproduceerd door de fabrikant en via de webshop bevestigd met een levertijd en later een verzendbericht.
John Klinkhamer

Oerlemans

Prima service en keuze

Geen verbeterpunten

Adviesbureau

Perfect

Uw ervaring

Kwaliteitsproduct en prima info over de levering.