After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

Desiree van Doremalen

Goede service

goed

Mathijs Adema

Bureaustoel aangekocht

Uw ervaring

Duidelijke site, en erg goede communicatie over de status van de bestelling. Ik had een voorraadproduct en deze is de volgende werkdag direct al geleverd. Nette bezorger die de stoel kwam leveren.

Egbert Siemonsma

Prima. Bezorging erg vroeg op de dag.

Prima.

Stoel werd bezorgd om 7.19 in de ochtend. Dat vond ik wel erg vroeg!

Desiree Schipper

Hele mooie bureaustoel en goed bestelproces

Uw ervaring

Het bestelproces verliep heel duidelijk, goede informatie over de stand van zaken. Ik werd actief benaderd voor de levering.

Ook de bureaustoel bevalt prima, de kleur is heel mooi en komt...

Ook de bureaustoel bevalt prima, de kleur is heel mooi en komt overeen met wat ik had ingeschat op basis van de foto's op de website.

Thea Buwalda

Fijne stoel

goede uitleg

Jammer dat de stoel niet meteen geleverd kon worden. Bij de bestelling zou de stoel binnen een paar werkdagen geleverd worden. Daarna kwam de mail dat het langer ging duren. Moest er een aantal... Jammer dat de stoel niet meteen geleverd kon worden. Bij de bestelling zou de stoel binnen een paar werkdagen geleverd worden. Daarna kwam de mail dat het langer ging duren. Moest er een aantal weken op wachten.

Ingrid

Fijne stoel, goede ondersteuning

Uw ervaring

Snelle levering en het artikel voldoet aan alles wat ik wilde. Ook een kieperend. Alleen toen kon ik niet vinden hoe die werkte. Hiervoor heb ik snelle en sympathieke ondersteuning gekregen. En een... Snelle levering en het artikel voldoet aan alles wat ik wilde. Ook een kieperend. Alleen toen kon ik niet vinden hoe die werkte. Hiervoor heb ik snelle en sympathieke ondersteuning gekregen. En een filmpje met de gebruiksaanwijzing. Super handig.

Salvador Brachel

Prettige stoel

Uw ervaring

Zit zeer prettig en ben zeer tevreden over mijn koop

Duidelijkheid wanneer de stoel wordt bezorgd

Helga Betgen

Goede service, mooie stoelen

Uw ervaring

De service is erg goed. Ik kon zelfs een stoel op proef krijgen. Ik ben zeer tevreden met mijn stoel, kwalitatief goed product en mooie uitstraling

Geen verbeterpunten. Blijf vooral zo doorgaan met leveren van kwaliteit en service

Carolien Plevier

Bureaustoel

goed vindbaar

geen verbeterpunten. prima service

Inge Schetz

Uw ervaring

wordt op de voet gevolgd

verpakking steviger voor vervoer