Fam Brink

Zeer tevreden. Netjes gewerkt! Eerst hebben ze schuimbeton gestort. Toen zijn wij met vakantie gegaan zodat dit kon drogen. Na het droge heeft bull beton de partij van de vloerverwarming geregeld.... Zeer tevreden. Netjes gewerkt! Eerst hebben ze schuimbeton gestort. Toen zijn wij met vakantie gegaan zodat dit kon drogen. Na het droge heeft bull beton de partij van de vloerverwarming geregeld. Deze hebben ook keurig werk afgeleverd. Toen dit klaar was hebben ze een beton vloer in de zandkleur gestort en afgewerkt. Na een tijdje droge (2 weken) heeft de kleur die we ingedachten hadden.

Kramers

Prima bedrijf! Persoonlijke aandacht waarbij snel schakelen altijd mogelijk is ( zelfs in het weekend). Mooie betonvloer/afwerkvloer gelegd. Erg blij mee!

Aannemersbedrijf Dijkslag

Deze jongens snappen het! Goede prijs, communicatie, afspraken en leuke gasten!

Sander

Onze vloer is door Bull beton voorzien van schuimbeton. Vanaf de eerste contacten tot de uitvoering is alles prettig verlopen. Duidelijke en snelle communicatie en altijd bereikbaar voor vragen. De... Onze vloer is door Bull beton voorzien van schuimbeton. Vanaf de eerste contacten tot de uitvoering is alles prettig verlopen. Duidelijke en snelle communicatie en altijd bereikbaar voor vragen. De mannen hebben de schuimbeton netjes verwerkt en alles schoon achtergelaten. Kortom een prettige partij om mee samen te werken!