Elzenga

Vanaf eerste begin goede communicatie over hoe de vloer gestort zou worden, vloerverwarming en dekvloer ter afwerking.
Duidelijke offerte en tussendoor met vragen kort lijntje met het...
Duidelijke offerte en tussendoor met vragen kort lijntje met het kantoor.
Heel fijn om mee samen te werken!

Jelle

Prachtige vloer door professionals!!

Hanneke

We kregen een snelle reactie op onze offerte aanvraag en zijn bij vragen zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan door Stefan. Gemakkelijk contact via telefoon en WhatsApp. Geleverd volgens... We kregen een snelle reactie op onze offerte aanvraag en zijn bij vragen zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan door Stefan. Gemakkelijk contact via telefoon en WhatsApp. Geleverd volgens afspraak en keurig afgewerkt. Het is nog aan het drogen, maar tot nu toe zeer tevreden!

S.

Erg behulpzaam en altijd meedenkend met hetgeen wat je wil. Fijne communicatie en goede producten. Persoonlik contact staat daar hoog in t vaandel, heel fijn. Goed bereikbaar ook!

Mw Hendrikse

Prima service, afspraken worden keurig nageleefd…wij raden Bull Betonwerken zeker aan.

Bull heeft zeer goed werk, precies volgens planning, geleverd. De communicatie verliep gemakkelijk en afspraken werden keurig nagekomen. Kortom erg tevreden over Bull Betonwerken.

John

Top bedrijf, reageren snel, leveren topwerk. Ze hebben bij ons schuimbeton aangebracht, en de cement dekvloer.

Jorn

Topbedrijf! Van begin tot eind alle werkzaamheden netjes verlopen, goede communicatie met Stefan en natuurlijk niet onbelangrijk een net eindresultaat. Afspraken worden nagekomen en een prima... Topbedrijf! Van begin tot eind alle werkzaamheden netjes verlopen, goede communicatie met Stefan en natuurlijk niet onbelangrijk een net eindresultaat. Afspraken worden nagekomen en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Helemaal tevreden en wij kijken alvast uit naar de winter...

Mike

Zeer professioneel en meedenkend. Fijn contact vooraf en tijdens de werkzaamheden ruimte voor maatwerk.

Fam. van den Brink

Top gegaan. We wonen gewoon in het huis. Hebben zelf de houte vloer verwijderd. Hierna heeft bull beton schuimbeton aangebracht. Toen de schuimbeton klaar was zijn we met vakantie gegaan.... Top gegaan. We wonen gewoon in het huis. Hebben zelf de houte vloer verwijderd. Hierna heeft bull beton schuimbeton aangebracht. Toen de schuimbeton klaar was zijn we met vakantie gegaan. Ondertussen heeft bull gezorgd voor een bedrijf die de vloerverwarming heeft gelegd op de schuimbeton. Na dat dit klaar was is er een june-sand vloer gestort en gevlinderd. Super gelopen toen wij terug kwamen van vakantie was dit allemaal klaar.