Beschrijf hier uw ervaring

Ga zo door. leveren wat je beloofd.

Netty Dolmans

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat schaduw doek was geleverd bleek dat we een andere voorstelling van een schaduwdoek hadden. Via Postnl het doek een week geleden ( 28 juni ) teruggestuurd. Tot op heden ( 5 juli) nog niks van... Nadat schaduw doek was geleverd bleek dat we een andere voorstelling van een schaduwdoek hadden. Via Postnl het doek een week geleden ( 28 juni ) teruggestuurd. Tot op heden ( 5 juli) nog niks van bedrijf gehoord, noch onze betaling terugontvangen.

Reactie Buitenkado.nl:

Hoi Netty, ik zie dat we je pakket op 7 juli in ontvangst hebben genomen van PostNL. Die dag is ook direct het geld teruggestort op je rekening. Dat is dus ruim binnen de termijn van 14 dagen die we... Hoi Netty, ik zie dat we je pakket op 7 juli in ontvangst hebben genomen van PostNL. Die dag is ook direct het geld teruggestort op je rekening. Dat is dus ruim binnen de termijn van 14 dagen die we hiervoor hebben. PostNL bezorgt op dit moment veel pakketten met vertraging zien wij, dus misschien heeft je pakketje er daarom wat langer of gedaan om bij ons te komen? Wij weten het ook niet, maar we gaan ervan uit dat alles naar tevredenheid is afgehandeld.

Boele Hendriks

Ik heb de voortent nog niet opgezet maar de levering was al super

Tot nu toe prima

D Pouw

Prima kwaliteit en snel bezorgd

Beschrijf hier uw ervaring

Het juiste product word geleverd dus prima.

Anke Dekkers

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben een party tent besteld en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de tent. Ik had eerst tenten besteld bij een concurrent en weer retour gestuurd. Maar deze overtreft mijn... We hebben een party tent besteld en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de tent. Ik had eerst tenten besteld bij een concurrent en weer retour gestuurd. Maar deze overtreft mijn verwachtingen. Hij is goedkoper en de kwaliteit is zoveel beter. Ook zijn losse onderdelen te bestellen. Ik ga er nog 1 bestellen binnenkort. Echt een aanrader.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en het product ziet er stevig uit. Jammer dat als de twee dakstokken er uit zijn gevallen bij het uitpakken je deze op de beschrijving niet terug vindt

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs en snelle levering

Karin Van der velden

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat je het ook op kunt halen

JM Mulder

Goed.

Snelle levering, goed product. Ik ben heel tevreden over Buitenkado.nl

Jeroen

Beschrijf hier uw ervaring

Schaduwdoek besteld, 1dag levering alles zat erbij.