J.A.H. Basten

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste keer iets besteld. Alles verliep naar tevredenheid

Bert Tibbe

Beschrijf hier uw ervaring

Had verkeerde bestelling gekregen, door medewerker keurig te woord gestaan en prima opgelost. Top

Erik V Klaveren

Zeer goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb van te voren contact gehad met de klantenservice. Hierbij had ik een mevrouw aan de lijn ik stelde mijn vragen en wensen en die werden perfect ontvangen. Ook kreeg ik zeer duidelijke... Ik heb van te voren contact gehad met de klantenservice. Hierbij had ik een mevrouw aan de lijn ik stelde mijn vragen en wensen en die werden perfect ontvangen. Ook kreeg ik zeer duidelijke antwoorden en eerlijke antwoorden. Ik heb zelf de 3x6 tent besteld en de prijs tegenover de kwaliteit is uitstekend. Voor €350 heb je echt een zeer en zeer kwalitatief goede tent. Het systeem is het mooiste om met 3 personen op te zetten. 2 gaat ook prima maar dan moet je geen haast hebben. Opbouwen zijn we 30 minuten bezig geweest. Afbreken tot dat alles in de zak en kist (voor de doeken) heeft 15 minuten geduurd. Ik ben zeer tevreden over deze tent.

Niet slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer aardige mensen, maar schowroom open op 1.5 dag en dan op afspraak vind ik een beetje jammer.

Liesbeth Weites

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website waarin goed uitgelegd wordt waar je op moet letten als je een schaduwdoek koopt. Snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi schaduw doek , ik had een waterdicht besteld , ben er tevreden mee.

Lj Lantrok

Artikel precies zoals beschreven

Beschrijf hier uw ervaring

Snel bezorgd en mooie kwaliteit schaduw doek

philip schopen

Duidelijke omschrijving van product

snelle levering ,goede stevige verpakking

Walter Waals

Super tent

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben marktkoopman dus ik kende hem al

Rob Sutmuller

Probleemloos