8.2/10

Dono

Eerste en laatste keer slechte service

eerder contact opnemen

Reactie Budgetplan Winkel:

Geachte heer/mevr.
Geachte heer/mevr.
onze welgemeende excuses voor het niet tijdig kunnen leveren van uw bestelling, het bewuste apparaat was in eerste niet voor handen echter na wat speurwerk bleek er toch te zijn.
Wij hebben echter verzuimd om u hier van tijdig op de hoogte te brengen.
Marc Nederlof

G.Biemans

Uitstekend geholpen .

Uitstekend geholpen in de winkel door Gregory die wist waar hij het over had, en Ronald heeft de apparatuur uitstekend geplaatst en was bijzonder vriendelijk en heel deskundig.

nvt

P.Spruit

Top bedrijf!

Snel geleverd, goede service, vriendelijke medewerkers

Het duurde een lange tijd voordat iemand van de verkoopafdeling beschikbaar was. Maar ze belde daarna netjes terug.

Co de Leeuw

Zeer goed

Zo als het moet gaan. Perfect

Langenberg

Sinds 3 weken staat onze compleet nieuwe keuken te schitteren in ons huis. Iedere dag genieten van alle comfort na 22 jaar onze oude keuken. Wat een genot! Geweldig advies van de verkoper met leuke... Sinds 3 weken staat onze compleet nieuwe keuken te schitteren in ons huis. Iedere dag genieten van alle comfort na 22 jaar onze oude keuken. Wat een genot! Geweldig advies van de verkoper met leuke en goede ideeën. Er wordt echt meegedacht! Altijd fijn....levering keurig op de afgesproken datum. Supernetjes door alle vaklui gewerkt en alles in goed overleg. Echt helemaal NIETS op aan te merken. Wij hebben dan ook Budgetplan echt hoog in het vaandel staan. Je hoort immers ook hele andere verhalen van dergelijke zaken.

Duidelijke en eerlijke adviezen. Enorme kennus van zaken van verkoper tot en met de afronding!

Kunnen wij niet verzinnen. Perfekt!

Fam Veraart

Prachtige keuken, fantastisch geholpen!

Zeer flexibel, eerlijk advies en exact op tijd geleverd. Kookplaat bleek niet geleverd. Tijdens installatie gebeld, een uur later werd een duurdere kookplaat gebracht en alsnog geïnstalleerd.

Installateur zou iets sneller kunnen komen voor afwerking foutief opgehangen afzuigkap. Maar dit heeft niets met Budgetplan te nakende, dan wel de installateur.

De Heus

Slecht

Mooie praatjes

Survers

Coos Hubbeling

Prima, vriendelijk en deskundig Verbeter punt is ; dit zijn on line acties en consumenten zijn nu gewend dat 3 dagen thuis Max. geleverd wordt.

Snelle reactie op vragen

Levertijden landelijk beter

Ben

Heel goed

Service in de breedste zin van het woord. Vanaf de bestelling in de winkel tot de levering.

Deze enquette
Ik kom altijd naar de winkel en kijk niet op de site. Kan dus geen oordeel geven. Zelfde geldt voor het bestelgemak. Daarom 1 ster gegeven.

Eberhart

Hulp in de winkel was geweldig. Alleen bij het bezorgen van het fornuis, zaten de verhoogde poten er niet bij en bleek het fornuis niet aangesloten te worden. Fornuis samen met de Quooker gekocht.... Hulp in de winkel was geweldig. Alleen bij het bezorgen van het fornuis, zaten de verhoogde poten er niet bij en bleek het fornuis niet aangesloten te worden. Fornuis samen met de Quooker gekocht. Voor de Quooker zou er een monteur komen om hem aan te sluiten. Wij zijn er van uit gegaan dat het fornuis aangesloten zou worden. Besproken is in de winkel dat de meterkast voor die tijd op orde moest zijn zodat we zouden kunnen zien dat het fornuis het zou doen. Meterkast was op orde voor de bezorging van het fornuis. Helaas staat het fornuis nu nog in de doos in mijn keuken, dus niet aangesloten. Mijn man moest voor familie omstandig heden naar Frankrijk en daarom hadden we het allemaal geregeld voordat hij weg zou gaan. Probleem nu dat het nog niet geregeld is. Ik zal daarom de komende maanden zonder fornuis zitten. Wanneer de verhoogde poten geleverd worden weet ik ook nog niet. Ik zou hier een melding over krijgen. Zij worden samen met de plint die op het fornuis moet geleverd worden en dan komt er een monteur de plint en de poten bevestigen. Beetje tegenslag dus. Jammer dat wij niet goed begrepen hebben dat fornuis niet aangesloten zou worden

Vriendelijkheid in de winkel en de vriendelijkheid wanneer ik jullie bel

Duidelijk vertellen dat aansluiting niet bij de prijs in zit. Eindoordeel kan ik nog niet bepalen omdat de poten en de plint nog geleverd moet worden daarom maar 1 Ster