Eberhart

Hulp in de winkel was geweldig. Alleen bij het bezorgen van het fornuis, zaten de verhoogde poten er niet bij en bleek het fornuis niet aangesloten te worden. Fornuis samen met de Quooker gekocht. Voor de Quooker zou er een monteur komen om hem aan te sluiten. Wij zijn er van uit gegaan dat het fornuis aangesloten zou worden. Besproken is in de winkel dat de meterkast voor die tijd op orde moest zijn zodat we zouden kunnen zien dat het fornuis het zou doen. Meterkast was op orde voor de bezorging van het fornuis. Helaas staat het fornuis nu nog in de doos in mijn keuken, dus niet aangesloten. Mijn man moest voor familie omstandig heden naar Frankrijk en daarom hadden we het allemaal geregeld voordat hij weg zou gaan. Probleem nu dat het nog niet geregeld is. Ik zal daarom de komende maanden zonder fornuis zitten. Wanneer de verhoogde poten geleverd worden weet ik ook nog niet. Ik zou hier een melding over krijgen. Zij worden samen met de plint die op het fornuis moet geleverd worden en dan komt er een monteur de plint en de poten bevestigen. Beetje tegenslag dus. Jammer dat wij niet goed begrepen hebben dat fornuis niet aangesloten zou worden

Vriendelijkheid in de winkel en de vriendelijkheid wanneer ik jullie bel

Duidelijk vertellen dat aansluiting niet bij de prijs in zit. Eindoordeel kan ik nog niet bepalen omdat de poten en de plint nog geleverd moet worden daarom maar 1 Ster

Score voor Budgetplan Winkel: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Aangekocht product: