8.2/10

Snelle levering en geleverd wat we hebben besteld. Ook prijs technische goedkoper dan de rest.

Levering en prijs

Ref nr 215350 ordernr.A 577112

Mijn koel vriescombinatie was te hoog voor de bedrijfswagen en is daarom liggend vervoert. Volgens de installatiemonteur kon ik hem na twee uur wel weer aanzetten. Een koel / vriescomb die... Mijn koel vriescombinatie was te hoog voor de bedrijfswagen en is daarom liggend vervoert. Volgens de installatiemonteur kon ik hem na twee uur wel weer aanzetten. Een koel / vriescomb die liggend vervoert is moet daardoor minimaal 12, tot 24 uur uit blijven om schuimvorming van het koelmiddel en storingen te voorkomen.
Fout transport en verkeeerde voorlichtiing hebben er toe geleid dat ik diverse dievriesproducten heb moeten weggooien.
Als vervoer op de juiste wijze had plaatsgevonden, was volgens het instructieboekje 4 uur voldoende geweest. De afzuigkap was zo zwaar beschadigd dat deze weer mee terug gegeven heb. De oude had ik al verwijderd en heb ik weer terug moeten plaatsen.

Niet kunnen ontdekken.

Tijdstip aankomst monteur, kreeg 15 min vantevoren te horen. Koel/ vriescombi is eigenlijk te zwaar om door 1 man geplaatst te worden.

Mulder

Na 18mnd probleem met schade aan fornuis
Probleem wordt niet serieus genomen.
Na 18mnd probleem met schade aan fornuis
Probleem wordt niet serieus genomen.
Wel door telefoniste maar niet door de service, er wordt niet geluisterd, komt allemaal nog wat gehaast over krijg verkeerde info , moet t uiteindelijk zelf uitzoeken .
Heel slecht !!!!!!!!!!

Bij aankoop keuken goede service

Kan wat vriendelijker bij de servicebalie

P. Hagestein

Zijn goed geholpen, man was erg vriendelijk

Zal het niet weten

M. van Asperen

Helemaal super! Dik tevreden. Fijn personeel!

Snel reageren op probleempjes en vragen.

Zou ik niet weten

V d linden

Geweldig bedrijf

Zeer goede uitleg en zeer vriendelijk

Nvt

Geen idee Ridderkerk

Heel kort in de winkel geweest zag er netjes uit’
Vriendelijke medewerker die ons hielp.
En de prijs 100 EURO goedkoper, dat is fijn de moeite om te gaan halen.

Zie bovengenoemde

Tot nu toe geen.

F.G.M. Valks

Klantvriendelijk, voordelig, kennis van de apparatuur

Eerste verkoper (tijdens oriëntatie) liet alleen zien wat wij wilden (beter, hadden gezien). Een week later bij terugkomst kregen wij ook nog een ander model te zien, en hebben wij hier uiteindelijk... Eerste verkoper (tijdens oriëntatie) liet alleen zien wat wij wilden (beter, hadden gezien). Een week later bij terugkomst kregen wij ook nog een ander model te zien, en hebben wij hier uiteindelijk voor gekozen (ondanks dat dit iets duurder was).

Denis

Goede en snelle reactie op gestelde vragen

Goede prijs

maaike