Informatie via website, mail en telefoon

Ruud

De partij klinkers werd keurig op de afgesproken dag geleverd. Van te voren ben ik goed op de hoogte gehouden. Een dag van te voren werd ik nog gebeld voor het exacte tijdvak.
Mooie...
Mooie straatklinkers

Zeer snelle reactie via email, ook na meerdere e-maila te sturen.

Nvt

Goede service en uitleg, top

Goed contact

Nvt

Goed advies en ruime keus

n.v.t

Ronald

Zeer goed

Direct en snel contact. Al duurde het een keer lang voordat de telefoon werd opgenomen

Telefoon sneller opnemen

Leo

Makkelijk en snel offerte aanvragen. Goede prijs en prima informatie over levering. Al 2 maal besteld.

Prijs, informatie en reaktie op mail.

MAR

We hebben het via website besteld en ook nog mailcontact hier over gehad ivm levertijd en ook hoe stenen eruit zien. Proefstenen konden opgestuurd worden maar was niet duidelijk dus hebben wij... We hebben het via website besteld en ook nog mailcontact hier over gehad ivm levertijd en ook hoe stenen eruit zien. Proefstenen konden opgestuurd worden maar was niet duidelijk dus hebben wij gewoon besteld. En levering was precies optijd want we hadden stenen na 1.5 week al nodig en leverden precies op dag wanneer we met tuin gingen beginnen. Top service! En stenen zijn prachtig.

Levertijd top.. Mooie stenen!

Verbeterpunt is toch informatie wanneer ze kwamen. We moesten zelf bellen om na te vragen. En we wilden proefstenen ook zien maar ze waren niet duidelijk hierover. Dat was wel jammer. Tips: En... Verbeterpunt is toch informatie wanneer ze kwamen. We moesten zelf bellen om na te vragen. En we wilden proefstenen ook zien maar ze waren niet duidelijk hierover. Dat was wel jammer. Tips: En verder mag op website ook meer duidelijkheid komen over maten dat niet allemaal gelijk zijn stonden al maar er zijn echt zoveel verschillende maten. Dat kost veel meer tijd.

Van Wattum

Prima begeleiding tijdens het uitzoeken van de stenen. Ook is er mooi de tijd voor genomen.

Persoonlijk contact

Prima geholpen zowel telefonisch als via de e-mail.

prijstechnisch

Vriendelijk en deskundig advies.

Je krijgt wat je verwacht, dus prima.

tevreden brabander

Zonder meer top

Snelle respons en op zeer correcte wijze.