Informatie via website, mail en telefoon

Frank

Prima,

communicatie en service

Website

Md

Prettige communicatie en erg flexibel

Communicatie

Harry Ramaker

Prima geholpen

Jan Haak

De stenen die ik heb gekocht zijn buitengewoon mooi en goed te leggen

Veel keuze

Niet echt alleen de aanlevering via excluton vond ik een beetje gevaarlijk van hoe het op de pallet geladen was, als je de veiligheid banden erom weg knipt kunnen ze om vallen omdat ze rechtop op... Niet echt alleen de aanlevering via excluton vond ik een beetje gevaarlijk van hoe het op de pallet geladen was, als je de veiligheid banden erom weg knipt kunnen ze om vallen omdat ze rechtop op de pallet staan

Koolhof

Goede prijs voor de tegels

Lage prijs en snelle contacten

Prijs via de mail, zodat men misschien minder snel afhaakt

Monique Stavinga

Wij zijn goed geholpen door dhr. Boerema en tevreden over de snelle levering. Een deel van de tegels is gelegd. Er waren tot nu toe enkele tegels beschadigd maar die hebben we gebruikt daar waar ze... Wij zijn goed geholpen door dhr. Boerema en tevreden over de snelle levering. Een deel van de tegels is gelegd. Er waren tot nu toe enkele tegels beschadigd maar die hebben we gebruikt daar waar ze op maat gemaakt moesten worden. Hopelijk is de rest van de tegels onbeschadigd. Het ziet er nu al mooi uit.

Dhr. Boerema komt op ons oprecht over. En we zijn tevreden over de prijs.

Soori

Scherpe prijs, vlotte communicatie

Scherpe prijsstelling

Nvt

Patrick

Goede service en advies en goede prijs

Snelle reactie en denken echt mee met je

Vindbaarheid op het web, bij zoeken naar bepaald product kwam bricks and stones pas laat naar voren

Laura, 't Haantje

Fijn, netjes geholpen en geadviseerd. Heel tevreden. Mooie keramische tegels beton kleur en waaltjes van zenneton.

Vlotte service, goed op de hoogte gehouden wanneer het werd bezorgd. Mooi product.