Informatie via website, mail en telefoon

L. Ruiz

Super service! Ik ben dik tevreden!

Communicatie is duidelijk en afspraken worden nagekomen.

Geen verbeterpunten

Frank Reeuwijk

Goede ervaring met B&S. Ik ontving de offerte op korte termijn. Tevens enkele telefoongesprekken gehad betreffende de levering.

Telefonische afhandeling, direct antwoord.

Een verbeterpunt is de aflevering. De aflevering van de stenen door de vrachtwagen (18 meter) is niet geschikt en te groot voor het leveren van stenen in het stadscentrum. eventueel vermelden op de... Een verbeterpunt is de aflevering. De aflevering van de stenen door de vrachtwagen (18 meter) is niet geschikt en te groot voor het leveren van stenen in het stadscentrum. eventueel vermelden op de website indien de stenen worden geleverd door de fabriek

Richard Arling

Goede voorlichting. Meedenken over de aanleg, o.a. veel tips. En ook niet onbelangrijk, een aantrekkelijke prijs.

Goede voorlichting en meedenken over de situatie.

Nvt

Corrie Kleiberda

Goede service, kwaliteit en contact

komt afspraken na en doet moeite voor de klant.

Beschikbaarheid van tegels bijwerken/houden op site.

Peter vd Laan

Zeer goede communicatie

Snelle reactie

None

Holsboer

Top, snelle reactie, goede prijs, monster-service en snelle levering. Betrouwbare partij.

Snelle reactie, goede prijs, monster service, snelle levering

Miranda Schlötel

Ervaring is prima. Keurig op tijd geleverd volgens afspraak en we werden goed op de hoogte gehouden hoe laat de levering bij ons aan zou komen.

Afspraak nakomen en op tijd leveren.

Geen.

Hans

Fantastisch, goed, fijne communicatie en snel

Prima contact met de verkoper. Hij is deskundig en geeft goed advies. Bestelling goed en snel afgewikkeld.

Berbers

Erg vlot en prima advies

Erg duidelijk

Nee

oscar van der linden

Zeer vriendelijk geholpen. Goede prijzen. Per ongeluk de factuur over het hoofd gezien, maar de tegels werden toch geleverd. Zeer professioneel. Ik zou hier zeker nog eens iets bestellen

Hoge kwaliteit tegels en Hans is zeer vriendelijk en behulpzaam

Geen.