Prima ervaring. Makkelijk te bestellen. Alleen de levering duurde wat lang. Zo'n 3 á 4 dagen. Weet niet of het mogelijk is dat in de toekomst het wat sneller toe te passen. Dat zou echt een goede... Prima ervaring. Makkelijk te bestellen. Alleen de levering duurde wat lang. Zo'n 3 á 4 dagen. Weet niet of het mogelijk is dat in de toekomst het wat sneller toe te passen. Dat zou echt een goede toevoeging zijn!

Een tip vooral; zou graag willen zien dat de levering wat sneller word. Tegenwoordig is het vrijwel allemaal dezelfde dag besteld de volgende dag in huis. Hierbij moest ik wel een dag of 3 wachten... Een tip vooral; zou graag willen zien dat de levering wat sneller word. Tegenwoordig is het vrijwel allemaal dezelfde dag besteld de volgende dag in huis. Hierbij moest ik wel een dag of 3 wachten voor ik het in huis had.

Snelle levering en gratis. Heel goed.

Goed.....nog geen negatieve ervaring gehad

Een bestelling ontvangen die niet aan verwachting voldeed maar kreeg daarvoor zonder meer een gelijk waardig product toegestuurd

Ooit een keer een bestelling ontvangen die niet voldeed aan de verwachting. Kreeg zonder meer van een ander merk (duurder) de bestelling opnieuw geleverd

Nee....ga zo door

Kwaliteit van lipstick zeer goed, vooral de lipstick Millenaci! Blijft zeer goed zitten, gebruik deze als basis! Blij dat ik deze site gevonden heb? Om de Millenaci te bestellen, zeer lastig te... Kwaliteit van lipstick zeer goed, vooral de lipstick Millenaci! Blijft zeer goed zitten, gebruik deze als basis! Blij dat ik deze site gevonden heb? Om de Millenaci te bestellen, zeer lastig te krigen! Kleuruitbreiding (waaronder matte kleuren) zeer welkom zou zijn!
De rode kleur, geeft wel erg af! Je moet niet per ongeluk aan je gezicht / lippen zitten.

Zeer snelle leveringen!

Meer keuze in kleuren van de lipstick; Millebaci!

Prima en snelle bezorging levering

vd Broek

Snelle levering, toppie

Jammer dat de wenkbrauwpouder alleen als ser verkocht wordt.

Snelle levering en correctie na foute zending

snelheid en correctheid

Sabrina

Wat een geweldig bedrijf!! Ik ben super goed behandeld na het plaatsen van een bestelling waarbij de site aangaf dat een nouba poeder nog op voorraad was. Het aantal wat ik had besteld was meer dan... Wat een geweldig bedrijf!! Ik ben super goed behandeld na het plaatsen van een bestelling waarbij de site aangaf dat een nouba poeder nog op voorraad was. Het aantal wat ik had besteld was meer dan voorradig ik werd netjes gemailed met excuus en mogelijke oplossingen. Uiteindelijk andere poeder besteld met 2 extra ter compensatie!!! Wauw! Daarna weer 10 poeders besteld met 2 extra poeders gratis omdat ik zoveel heb besteld! Ik weet niet wat ik kan zeggen over jullie service. Vandaag besteld morgen in huis maar dan ook echt! Alles super goed met liefde verpakt! Annemiek en Jos super vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en mail. Hartelijk dank voor alles en ik bestel nergens anders meer ??

Werkelijk alles!

Niks!

Uitstekend !!!
Stuur alleen de lipstick in “ dikke” enveloppe pakje / doosje niet nodig
Verder snelle afhandeling , prima

Snelheid ok

Zie boven

Slechte ervaring. Het poeder van een wenkbrauwpoeder set kwam helemaal verbrokkeld aan en het kwastje ontbrak. Klantenservice geeft niet thuis. Hier bestel ik dus nooit meer iets.

Klantenservice