MM

Slecht! De helft van mijn bestelling ontvangen, zonder uitleg over de andere helft. Krijg ook geen antwoord op mijn mail. Eens maar nooit meer zal ik maar zeggen.

Zie feedback. Spreekt voor zich.

Dat je bedonderd wordt boven 20.00 euro gratis verzending. Product 19.9 0 prijzen dan kan je bezorg kosten berekenen kon ook in een envelop verzonden worden

Prima producten. Zuurstofdoorlatende nagellak in mooie kleuren.
Geen bericht gehad met track en trace code.

Prima zuurstofdoorlatende nagellak in mooie kleuren

Track en trace code heb ik niet ontvangen zodoende was ik niet thuis tijdens de levering. Bezorger had pakje onder een struik geplaatst.

Greet Swabedissen

Prima. Goede, snelle levering

Mijn product was makkelijk te vinden

Dik tevreden!!

Makkelijk en duidelijke site!

Ik ben een klein beetje teleurgesteld. Een van de Losse poeders die ik had besteld had een kapot loszittend binnendeksel. Toen ik het poeder wilde testen op mijn hand, viel het hele binnendeksel... Ik ben een klein beetje teleurgesteld. Een van de Losse poeders die ik had besteld had een kapot loszittend binnendeksel. Toen ik het poeder wilde testen op mijn hand, viel het hele binnendeksel eruit en lag alle poeder op de grond. Dat is mij nog nooit overkomen bij het bestellen van make up online

De verzending was snel en goed

Zorg ervoor dat je gecontroleerd of je producten niet kapot of beschadigd zijn voor je het verstuurd

Was blij met me aankoop . En ook een snelle levering. Ook nog het contact was heel correct en duidelijk.

Perfect

Product goed en levering op tijd, zoals het hoort.

Plezierig. Snelle en correcte levering. Zeer tevreden.

Goede site en snelle levering.

Geen.