Nou als ik vraag om een kleur dan is er niet. Als ik om een bepaalde kleur vraag dan krijg ik toch niet diegene die ik eigenlijk bedoel. En wat ik heb besteld is er de volgende dag alweer vanaf !

Houd die mooie felle neon kleuren erin !!!

Opdracht naar behoren uitgevoerd.

Geen.

Ik kreeg bij de betaling via Ideal een foutboodschap, dat Mollie geen betrouwbaar adres zou zijn. Betaling echter wel gelukt.

Telefonisch en digitaal liep het goed

het viel erg mee dat er zonder allerlei ellende van keuzemenu`s en steeds weer doorverbinden telefonisch contact mogelijk was. Hert ging om een simpele vraag om uitleg die snel beantwoord werd.

Vriendelijk en behulpzaam

Zoals het hoort te zijn

Top na gesproken te hebben met annemiek

Ja wat ik wilde stond niet meer op de website na 1 telefoontje was er nog 1 stuk

Nee

Anna

Super geregeld vandaag besteld morgen in huis !

De snelheid wanneer je het thuis krijgt
Met de trac en tracé e-mail top

Kvm

Perfect, snelle verzending, goede producten.

Goed! Snelle levering en leuke extraatjes in bestelling.

Hoe snel mijn order verwerkt is.

Niet verzenden via DHL of DPD, het is altijd gedoe om een pakje elders af te halen. Vaak brengen ze het ook meteen naar een pick up punt ipv je huis. Zat nu voor niks thuis te wachten. De post en... Niet verzenden via DHL of DPD, het is altijd gedoe om een pakje elders af te halen. Vaak brengen ze het ook meteen naar een pick up punt ipv je huis. Zat nu voor niks thuis te wachten. De post en Bol geven het gewoon thuis of bij je buren af.

Kimm

Er ontbrak 1 product van mijn bestelling, gebeld en de volgende dag werd dit product al bezorgd. Ook n vraag over mijn bestelde product werd meteen per mail beantwoord. Goede service!

Snelle service.